کد خبر: ۲۳۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 11
عامل جنایت پس از بریدن گردن زن جوان جسدش را به‌صورت نشسته داخل یخچال گذاشته بود.اما از آنجایی که در یخچال باز شده بود همسایه‌ها متوجه بوی بدی که در ساختمان پیچیده بود شدند و موضوع را به پلیس خبر دادند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> انتشار بوی تعفن در ساختمان چهار طبقه همسایه ها را به جسد یک زن در یخچال رساند. 

به‌ گزارش شفاآنلاین، ساعت 12 شب یکشنبه 19 خرداد، مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از کشف جسد<dead body> زنی در یخچال خانه‌اش خبر دادند.به‌ دنبال اعلام این خبر، بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شد. با ورود به طبقه همکف این خانه چهار طبقه در نارمک آنها جسد زنی 43 ساله را پیدا کردند.

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود 40 روز قبل اعلام کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد عامل جنایت پس از بریدن گردن زن جوان جسدش را به‌صورت نشسته داخل یخچال گذاشته بود.اما از آنجایی که در یخچال باز شده بود همسایه‌ها متوجه بوی بدی که در ساختمان پیچیده بود شدند و موضوع را به پلیس خبر دادند.

در بازرسی از خانه، کارآگاهان جنایی متوجه شدند که سقف کاذب حمام و دستشویی برداشته شده است. در ادامه مشخص شد که قربانی این جنایت طلا و پول‌هایش را داخل سقف کاذب حمام و دستشویی جاسازی کرده بود که قاتل آنها را به سرقت برده است.

سالم بودن درهای ورودی حکایت از ارتکاب جنایت به دست فردی آشنا داشت. تحقیقات نشان می‌داد که مقتول و همسر موقت و خواهرش از مدتی قبل در این خانه مستأجر بوده‌اند. اما طبق اظهارات همسایه‌ها همسر سمیه با خواهر او دچار اختلاف و درگیری شدید بوده تا جایی که کار آنها به شکایت و دادسرا رسیده بود.

درنهایت خواهر سمیه از آنجا نقل مکان کرده و همسر سمیه نیز با پایان مدت صیغه‌اش آن خانه را ترک می‌کند.اما در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که یک مرد افغانستانی به‌نام حفیظ نیز از مدتی قبل برای نظافت به خانه سمیه رفت و آمد داشته است.

 پس از این جنایت حفیظ نیز ناپدید شده بود. از آنجایی که احتمال می‌رود مرد نظافتچی در این جنایت نقش داشته باشد بازپرس دشتبان دستور بازداشت مرد افغان و تحقیق از همسر صیغه‌ای سمیه را صادر کرد.سرهنگ مجتبی سهرابی، رئیس کلانتری نارمک گفت: جسد به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای جرایم جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: