کد خبر: ۲۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 10
امروز جامعه ما، مسیر دیروز مدرسه است و هر چقدر مدرسه را عظیم تر، استانداردتر و کیفیت تر بسازیم، جامعه را کیفیت تر کردیم و امروز خیرین مدرسه ساز، این نکته کانونی را هدف قرار دادند
شفاآنلاین>اجتماعی>سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس خشت و گلی به غیر از مدارس سیستان و بلوچستان تا اول مهر امسال برچیده می‌شود و تمام بخاری‌های نفتی مدارس نیز تا اول مهر جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: همایش مهر خوبان و آیین نکوداشت محمدرضا حافظی رئیس<head of>جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، امروز در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.

سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: امروز خوشحالیم ایران در مسیر علم و دانش، مرزهای دانش را در نوردیده است و امروز توسعه دانش بنیان، توسعه متوازن و پایدار خواهد بود و توسعه علم و دانش، مکانی برای تحقق دارد و بدون شک سازمان تحقق علم و بالندگی جامعه، مدرسه است.

وی ادامه داد: امروز جامعه ما، مسیر دیروز مدرسه است و هر چقدر مدرسه را عظیم تر، استانداردتر و کیفیت تر بسازیم، جامعه را کیفیت تر کردیم و امروز خیرین مدرسه ساز، این نکته کانونی را هدف قرار دادند.

حسینی افزود: در اولین روز کاری زمانی که مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی شدم، قبل از حضور در دفتر کار حضور یافتم و امروز هم در اولین روز سرپرستی به جمع خیرین آمدم. فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: