کد خبر: ۲۳۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 10
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12 هزار و 750 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 650 تومان خریداری می‌کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>نرخ دلار در معاملات امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸، حرکت خود را در کانال ۱۲۰۰۰ تومانی آغاز کرد و قیمت آن برای فروش به ۱۲۷۵۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته با کاهش 100 تومانی همراه بوده است.

به گزارش شفا آنلاین:صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، 12 هزار و 750 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 650 تومان خریداری می‌کنند.

امروز بازار ارز در موقعیتی متفاوت بازگشایی شد و کاهش دوباره نرخ ارز در بازار شکل گرفته است.


تصویر زیر نمودار قیمت دلار در چند سال اخیر را نمایش می دهد. سقف این نمودار حدود ۱۹۴۰۰ و در شهریور سال ۹۷ ثبت شده و پس از آن شاهد اصلاح قیمت دلار بودیم.

آنچه که با قطعیت میتوان گفت این است که اصلاح قیمت از شهریور ۹۷ تا امروز ساختاری مشابه ساختار flat شکل داده و تقریبا از اواسط اردیبهشت ۹۷ وارد موج C از این ساختار اصلاحی بلندمدت شده است. این قسمت قطعی ماجراست و اینکه قیمت هنوز درون یک اصلاح احتمالا پیچیده قرار دارد .

چیزی که مشخص نیست و تقریبا امروز با هیچ متر و معیاری قابل پیش بینی نخواهد بود این است که این موج C تا کجا ادامه خواهد داشت و کف قیمت دلار در کجا بسته خواهد شد. امروز و با شواهد فعلی پیش بینی محتمل تر این است که دلار باید قیمت های زیر ۹۷۰۰ تومان را لمس کند. تنها اتفاقی که میتواند احتمال این ریزش قیمت را منتفی کند این است که ریتم ریزش قیمت در هفته های آینده فرسایشی و با صرف زمان باشد. در این صورت احتمالا بازار علاقه ای به ریزش زیاد قیمت نخواهد داشت و اصلاح قیمت در قالب موج C زودتر از ۱۰ هزارتومان پایان خواهد یافت.

به طور کلی تا چند ماه آینده قیمت دلار جهش معنی داری نخواهد داشت و بازار با فشار عرضه مواجه خواهد بود و اگر هم نوسان مثبتی رخ دهد اشتباه خریداران است و با فشار عرضه فروشندگان خیلی زود جبران خواهد شد. تا آن زمان باید ریتم حرکت قیمت را زیر نظر گرفت. امروز و با این نمودار هدف قیمت دلار زیر ۱۰ هزارتومان است مگر اینکه طی هفته های آینده بازار طور دیگری رفتار کند و نشان دهد علاقه ای به ریزش تند و تیز قیمت ندارد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: