کد خبر: ۲۳۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 01
ما برخی از انتقادات در پرونده آقای نجفی را می‌پذیریم و رد نمی‌کنیم، ممکن است مأموران ما نیز اشتباهاتی داشته باشند و اگر مردم احساس می‌کنند که ما اشتباهی کردیم، عذرخواهی می‌کنیم
شفاآنلاین>اجتماعی> فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ما برخی از انتقادات در پرونده آقای نجفی را می‌پذیریم و رد نمی‌کنیم، ممکن است مأموران ما نیز اشتباهاتی داشته باشند و اگر مردم احساس می‌کنند که ما اشتباهی کردیم، عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش شفاآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ما برخی از انتقادات در پرونده آقای نجفی را می‌پذیریم و رد نمی‌کنیم، ممکن است مأموران ما نیز اشتباهاتی داشته باشند و اگر مردم (People)احساس می‌کنند که ما اشتباهی کردیم، عذرخواهی می‌کنیم.

سردار حسین رحیمی درباره حواشی به وجود آمده از نوع برخورد پلیس با محمد علی نجفی در پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: زمانیکه از آقای نجفی فیلم گرفته شد مربوط به موقعی بود که وی به پلیس آگاهی منتقل شد و بازجویی‌های مقدماتی از آقای نجفی در حال انجام بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ما برخی از انتقادات(Critics) را می‌پذیریم و رد نمی‌کنیم، ممکن است مأموران ما نیز اشتباهاتی داشته باشند و اگر مردم احساس می‌کنند که ما اشتباهی کردیم، عذرخواهی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنطور نیست که ما بگوییم ایرادی نداریم، ممکن است مأمور ما اشتباهی داشته باشد اما سوء نیتی در کار نبوده است.

به گفته رحیمی پلیس و دستگاه قضایی درحال پیگیری پرونده آقای نجفی هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: