کد خبر: ۲۳۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 26
هر آووکادو حدودا ۴ گرم پروتئین دارد به طوری که همه ۱۸ اسید آمینه ضروری را می‌توان در این میوه یافت
شفاآنلاین>سلامت> متخصص تغذیه گفت: هر «آووکادو» حدودا ۴ گرم پروتئین دارد به طوری که همه ۱۸ اسید آمینه ضروری را می‌توان در این میوه یافت.

به گزارش شفاآنلاین ، محمد آذرفر متخصص تغذیه در خصوص خواص «آواکادو» توضیح داد: هر «آووکادو» حدودا ۴ گرم پروتئین دارد به طوری که همه ۱۸ اسید آمینه ضروری را می‌توان در این میوه یافت.

وی با بیان اینکه همه این اسیدآمینه‌ها، زیست فراهم هستند، اظهار داشت: یعنی بدون هیچ تغییری وارد دستگاه گردش خون بدن می‌شوند و به دلیل وجود پروتئین فراوان در آووکادو، این میوه یک منبع عالی پروتئین است.

متخصص تغذیه(Nutrition) با بیان اینکه هر وقت صحبت از پتاسیم می‌شود، همه موز را به عنوان منبعی برای پتاسیم نام می‌برند تصریح کرد: پتاسیم موجود در آووکادو حتی از موز هم بیشتر است. یک «آووکادو» متوسط دارای ۹۷۵ میلی‌گرم پتاسیم است. برای حفظ سلامت کلیه، فشار خون و سلامت عضلات، وجود پتاسیم ضروری است.

آذرفر افزود: «آووکادوها» یکی از سالم‌ترین محصولات طبیعی هستند، چرا که در صورت استفاده از آفتکش‌ها نیز این میوه به دلیل پوشش سختی که دارد، آلوده نمی‌شود؛ «آووکادوها» دارای چربی‌های سالم (Healthy)هستند و طعم مطلوبی دارند. می‌توان از آنها در تهیه ساندویچ‌ها، سالادها و… استفاده کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: