کد خبر: ۲۳۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 26
شاید شما هم بارها از خود پرسیده باشید که زنان ژاپنی از چه روشی برای زیبا سازی پوست خود استفاده می‌کنند؟ برای داشتن یک پوست بی عیب و نقص نیاز به مصرف کرمها و لوسیون‌های گران قیمت با برند‌های خاص نیست
شفاآنلاین>سلامت> شاید شما هم بارها از خود پرسیده باشید که زنان ژاپنی از چه روشی برای زیبا سازی پوست خود استفاده می‌کنند؟ برای داشتن یک پوست بی عیب و نقص نیاز به مصرف کرمها و لوسیون‌های گران قیمت با برند‌های خاص نیست.

به گزارش شفاآنلاین، اگر شما هم تحقیقاتی انجام داده باشید متوجه می‌شوید که زنان ژاپنی مراسمی به عنوان « آب خوردن با معده خالی » دارند که هر روز صبح بلافاصله پس از بیدار شدن آب می‌نوشند. اگر این روند را به عنوان یک درمان در پیش بگیرید از فواید آب خوردن با معده خالی مطلع خواهید شد که بخشی از آنها را برای شما آورده ایم.

یکی از فواید آب خوردن با معده خالی این است که چند روز پس از شروع نوشیدن آب با معده خالی در صبح احساس سبکی و سلامتی خوبی در خود احساس می‌کنید. دلیل این حس تنها زدوده شدن سموم(Poisons) از بدن شما می‌باشد.

بهبود سوخت و ساز بدن با آب خوردن با معده خالی

رژیم‌های غذایی سخت و غیر قابل تحمل که ممکن است علاوه بر گرسنگی‌های بیش از حد برای معده و دیگر اعضای بدن شما مضر باشد را کنار بگذارید. با این کار بعد از بیدار شدن می‌توانید سوخت و ساز بدن را به طور شگفت انگیزی بالا ببرید.

کاهش وزن از معجزات آب خوردن با معده خالی

شما می‌توانید انرژی و انگیزه بیشتری برای ورزش کردن داشته باشید همچنین هضم غذای شما بهتر انجام می‌شود و گرسنگی کمتری احساس می‌کنید.

خداحافظی با سوزش معده

اگر شما هم سوء هاضمه یا رفلاکس اسید معده دارید زمانی که شروع به نوشیدن آب ناشتا کنید این مشکل ناپدید خواهد شد. بعد از هر وعده غذایی دیگر احساس ناراحتی‌های شدید در ناحیه معده نخواهید داشت.

تجربه پوست شاداب و سالم

نمی توان گفت این عمل پوست شما را چند سال جوانتر خواهد کرد یا اینکه دیگر از چین و چروک پوست خبری نخواهد بود ولی بی شک درمان آب می‌تواند پوست شما را تا حد زیادی سالم و شاداب کند. چین و چروک پوست کمتر می‌شود و درخشش پوست صورت را مشاهده خواهید کرد.

درمان عفونت‌های(Infections) دستگاه ادراری به واسطه آب خوردن با معده خالی

نوشیدن آب تصفیه در ابتدای صبح بهتر از هر آنتی بیوتیک دیگری می‌تواند به شما کمک کند. همچنین احساس سوزش و درد در هنگام ادرار از بین می‌رود.

نوشیدن چهار لیوان آب در ابتدای صبح پس از بیدار شدن از خواب حتی قبل از مسواک زدن دندانها و با معده خالی یکی از بهترین روشهای درمان و جلوگیری از بیماری‌ها است. اگر نوشیدن چهار لیوان برای شما مشکل است از یک لیوان شروع کنید و کم کم این مقدار را افزایش دهید.

سعی کنید در ۴۵ دقیقه بعد از نوشیدن آب چیز دیگری نخورید. بعد از آن خوردن و نوشیدن عادی روزانه خود را در پیش گیرید. با  این روش می‌توانید دیابت یا فشار خون بالا را در مدت ۳۰ روز یبوست و التهابات معده را ۱۰ رو مشکلات ریه و سل را طی ۹۰ روز درمان کنید. این روش را امتحان کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: