کد خبر: ۲۳۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 24
متن نامه محمدرضا ظفرقندی به عبدالعلی علی‌عسگری به این شرح است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در نامه‌ای به رئیس صدا‌و‌سیما، نسبت به رویه غلطی که برنامه‌سازان این سازمان در توهین و تخریب گسترده جامعه پزشکی کشور در پیش گرفته‌اند، انتقاد کرد و اینگونه رفتارها را نمایش کهنه و نخ‌نمایی دانست که با هدف انحراف اذهان مردم شریف ایران از مشکلات عدیده اجتماعی و اقتصادی کشور و مسببین آن، اجرا می‌شود...

پزشکان، شرف جایگاه رفیع خدمت به مردم را با بی‌مهری‌ها و حسادت‌ها تعویض نخواهند کرد.

به گزارش شفا آنلاین، متن نامه محمدرضا ظفرقندی به عبدالعلی علی‌عسگری به این شرح است:

ويل لكل همزة لمزة

رئيس محترم سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

در روزهاي اخير در يكي از برنامه‌هاي شبكه يك سيما، مجريان بي‌نزاكت برنامه هزل، طعنه و تمسخر جامعه خدوم پزشكي را به نهايت رساندند.

نمي‌دانم اين رفتارهاي گستاخانه با هماهنگي مسئولين آن سازمان است يا از سر سكوت رضايتمندانه‌ آنها، يا از سر بي‌تدبيري و عدم توجه به عواقب و پيامدهاي مخرب اين برنامه‌ها كه امروزه رسانه ملي را به نازل‌ترين درجه ممكن از اعتماد و رجوع مردم ساقط كرده است.

تخريب و تهاجم هجوگونه به جامعه محترم پزشكي‌ به منظور انحراف اذهان مردم شريف ايران از مشكلات عديده اجتماعي و اقتصادي كشور و مسببين اين شرايط نمايش كهنه و نخ‌نمايي است كه سال‌هاست بر همگان مكشوف و بي‌اثر شده است.

حتما مي‌دانيد كه در آخرين نظر‌سنجي انجام‌شده علي‌رغم همه تخريب‌هاي ظالمانه‌، جايگاه جامعه خدوم پزشكي كشور در سه رتبه برتر اعتماد و رجوع مردم قراردارد. يقينا اين جايگاه  والا در اثر خدمات ارزشمند و ايثارگرانه اين جامعه شريف در اقصی‌نقاط ايران‌زمين و دوردست‌ترين روستاها و نقاط كشور و در همه بحرا‌ن‌ها از دفاع مقدس‌ تا سيل اخير حاصل شده و پزشكان عزيز، شرف اين جايگاه رفيع خدمت به مردم و تسكين آلام بيماران را با بي‌مهري‌ها و ناملايمات و حسادت‌ها تعويض نخواهند كرد.

بديهي است مسئوليت اثرات تخريبي و تبعات سوء اين برنامه‌ها بر مقوله خطير و مهم سلامت مردم كه بر پايه اعتماد و روابط صحيح شكل مي‌گيرد، بر عهده برنامه‌ريزان و مجريان كوته‌انديش اين برنامه‌هاست.

اميدوارم مسئولين آن سازمان لا‌اقل در شرايط خطير و بحراني كنوني كشور به اهميت انسجام ملي و وحدت اقشار مختلف كشور پي برده و بيش از اين بر طبل اختلافات و تفرقه ها نكوبند و مصالح ملي را بر امور ديگر ترجيح دهند.

 

دكتر محمد‌رضا ظفرقندي

رئيس كل سازمان نظام پزشكي جمهوري اسلامي ايران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: