کد خبر: ۲۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 24
زود انزالی اغلب در بین مردان رایج است و اکثرا آن را تجربه می کنند، یا به صورت بلوک ذهنی و یا اضطراب ساده وجود دارد. به همین دلیل است که هدف نهایی بسیاری از تکنیک ها شامل شرایط واقعی ذهنی، کنترل تحریک جنسی و انزال پس از آن است
شفاآنلاین>سلامت جنسی>زود انزالی مشکل مهمی در اتاق دونفره است. اگر شما یک مرد هستید، زود انزالی باعث خجالت همیشگی تان خواهد شد و چیز دیگری را تصدیق نمی کند.

به گزارش شفاآنلاین، اگر زن هستید، ممکن است خیلی برایتان سخت باشد که در مورد این موضوع با همسرتان صحبت کنید، چون می ترسید که همسرتان از حرف هایتان برداشت اشتباهی داشته باشد.

 صرف نظر از خجالت و لحظات ناخوشایند آن، این یک مسئله غیر معمولی نیست. تخمین زده می شود که 30 درصد مردان این مشکل را در یک بازه زمانی کوتاه یا بلند مدت تجربه می کنند. در این مقاله از بخش جنسی  به بررسی غلبه بر زود انزالی<Early ejaculation> می پردازیم.

تشخیص زود انزالی

در اکثر مردان، مشکل زود انزالی زمانی که تشخیص داده می شود که مقاربت جنسی کمتر از 4 دقیقه طول می کشد، اما معمولا بیشتر از 30 ثانیه تا 2 دقیقه است.

 صرف نظر از اینکه چطور مردان در این طیف قرار می گیرند، چیزی که به طور کلی قابل بحث می باشد این مسئله است که آنها به شدت به دنبال راه هایی برای بهبود این وضعیت هستند. خوشبختانه، چندین را برای بهبودی این وضعیت و غلبه بر زود انزالی وجود دارد.

1. سعی کنید از یک کرم موضعی یا اسپری استفاده کنید

کرم های موضعی و اسپری ها یکی از رایج ترین روش ها برای غلبه بر زود انزالی هستند، به این دلیل که بر روی بدن اکثر مردانی که از آن استفاده می کنند، اثر می گذارد. اگر قبلا در مورد این کرم ها چیزی نشنیده اید، روش استفاده از آنها بسیار ساده است.

اکثریت قریب به اتفاق آنها حاوی یک یا چند عنصر هستند که به عنوان بی حسی موضعی عمل می کنند. این ترکیبات، همانطور که ممکن است در حال حاضر حدس بزنید، برای بیحس کردن آلت تناسلی به کار می روند. این مطمئنا احتمال زود انزال را کاهش می دهد، اما به کاهش میل جنسی کمک می کند.

این یک معامله بزرگ برای بعضی از مردان نیست، اما برای بعضی دیگر از آنها می تواند یک معامله گر باشد، زیرا از دست دادن انگیزه ها یا احساسات نیز می تواند موجب ناتوانی اش شود. اگر قبلا از آنها استفاده نکرده اید، با انتخاب یک محصول با دوز پایین تر شروع کنید و تجربه خود را از آن بگیرید.

2. تقویت عضلات کف لگن

عضلات کف لگن، قهرمانان سلامت جنسی، ادراری و باروری هستند، اگر چه بسیاری از مردم درباره آنها هیچ ایده ای ندارند. این ماهیچه ها برای حمایت از سیستم های اندام هایی که در قسمت پایین شکم، از جمله غده پروستات، مثانه، و در زنان رحم<Uterus>و واژن، بسیار مهم هستند.

ثابت شده، عضلات کف لگن می توانند با کم کردن انگیزه های حسی که باعث آزاد کردن منی می شوند، از زود انزالی جلوگیری کنند. برای شروع، شما باید ماهیچه هایی که از بروز زود انزالی جلوگیری می کنند را پیدا کنید.

برای تقویت عضلات کف لگن، تمرین هایی نظیر دراز نشست و پرش انجام می شوند. یک تمرین موثر دیگر که در مردان برای تقویت مقاومت در برابر زود انزالی موثر است، مقاومت جریان ادرار است. چندین بار تکرار در طول روز باعث افزایش مقاومت مجاری ادرار و همچنین از  زود انزالی جلوگیری می کند.

این عضلات با توجه به سن مردان ضعیف تر می شوند، به این ترتیب احتمال بیشتری برای زود انزالی در سنین بالا وجود دارد، پس برای جلوگیری از این مشکل باید این تمرین ها را انجام دهید.

3. تکنیک شروع و توقف

روش شروع و توقف برای اکثر مردان تمرین قدیمی است و در اکثر مواقع این روش جواب نمی دهد. چرا؟ چون این کار به این بستگی دارد که چه موقع به موانع استرس آگاه می شوید، وقتی احساس می کنید انزال نزدیک است، یا احساس خستگی نمی کنید، دوباره شروع به کار کنید.

با این حال، بسیاری از مردان خود را به زحمت نمی اندازند، و این روش را کلا کنار می گذارند. به نظر می رسد لازم است که تمرین تطابق روش بدون نفوذ واژن، از طریق تکنیک های استمناء انجام شود.

4. از تکنیک فشار استفاده کنید

تکنیک فشار دادن یکی دیگر از روش های دستی است که یک تکنیک کلیدی برای جلوگیری از زود انزالی است. این کار با قطع جریان خون هنگامی که انزال را احساس می کنید، در ناحیه زیر آلت تناسلی و جایی که بخش استوانه ای شکل (Shaft) آلت تناسلی قرار دارد، شروع می شود. انجام این کار حدود 30 ثانیه قبل از شروع مجدد مقاربت به عنوان یک راه حل با تکنولوژی کم کمک می کند اما مشکل را حل نخواهد کرد.

5. از کاندوم های تخصصی استفاده کنید

هرچند کاندوم ها به درستی کار خود را انجام می دهند، اما اکثر آنها مشکل زود انزالی را حل نمی کنند. با این حال، کاندوم های تخصصی وجود دارد که فقط برای کمک به این مشکل ساخته شده اند. آنها ضخیم تر از کاندوم های متوسط هستند .آنها باعث می شوند آلت تناسلی کمتر تحریک شود و در نتیجه احتمال ابتلا به زود انزالی را کاهش می دهند، بعضی کاندوم ها دارای بی حس کننده هایی هستند که همانند اسپری ها یا کرم های بی حسی عمل می کنند. این کاندوم ها به احتمال زیاد گران تر از معمولی ها هستند، اما مطمئنا یک راه عالی برای غلبه بر مشکل زود انزالی هستند.

6. مدیتیشن تمرین کنید

اگر با زود انزالی مواجه هستید، احتمالا نمی خواهید درباره مدیتیشن بشنوید. شما می خواهید روشی را امتحان کنید که نتایج فوری داشته باشد در حالی که اکثر روش ها فقط در کوتاه مدت کمک کننده هستند، مانند استفاده از اسپری های نازک کننده، کاندوم یا کرم ها، باید به یک راه حل بلندمدت فکر کنید، تا در وضعیت شرم آور قرار نگیرید.

مدیتیشن در اصل، کنترل ذهن را به عهده می گیرد و مسئول بخش بزرگی از مشکل زود انزالی را در اولویت قرار می دهد. اغلب افراد با اضطراب، ترس از عملکرد یا استرس خود را به این مشکل گرفتار می کنند، توضیح می دهند که چرا مردان که از خودشان مطمئن نیستند، از بدترین حالت های آن رنج می برند.

به علاوه، مدیتیشن به عنوان تقویت کننده استرس اثبات شده است، به بهبود سطح تستوسترون و به میزان زیادی به بهبود کنترل لذت جنسی کمک می کند.

7. فشار خود را کاهش دهید

اگر مقاربت از نظر شما فقط تاخت و تاز است، ممکن است مشکل شما همین جا باشد. در این حالت خیلی سریع تر دچار زود انزالی می شوید. سعی کنید کمتر بر روی هدف نهایی انزال تمرکز کنید. و بیشتر بر روی بهره گیری از عمل واقعی عشق، مقاربت انجام دهید. این همچنین برایتان توضیح می دهد که چرا روش توقف و شروع در طولانی مدت موثر است، چون سیستم عصبی برای استراحت تمرین نیاز دارد. تا زمانی که از اختلال زود انزالی رنج نبرید، این نکته احتمالا بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

8. نسخه دارویی

اگر هیچ چیز نتواند مشکل شما را حل کند- و به این معنی که شما در واقع همه راه ها را امتحان کرده اید ولی به جواب نرسیده اید رفتن به پیش پزشک اخرین گزینه موجود است. داروهای ضد افسردگی که برای درمان سرطان پروستات تجویز می شوند، بسیار مؤثر هستند ولی احتمالا هزینه های سرسام آوری را به دنبال دارند. در میان مسائل شناخته شده اختلال نعوظ ، تغییر هورمون های انتقال دهنده های عصبی می تواند این نتیجه را ایجاد کند.

نتیجه:

زود انزالی اغلب در بین مردان رایج است و اکثرا آن را تجربه می کنند، یا به صورت بلوک ذهنی و یا اضطراب ساده وجود دارد. به همین دلیل است که هدف نهایی بسیاری از تکنیک ها شامل شرایط واقعی ذهنی، کنترل تحریک جنسی و انزال پس از آن است. محصولات حساسیت زدایی نیز برای این مشکل موثر هستند، اما ممکن است به یک نقطه کاهش برسند و یا در بعضی موارد به درستی کار نکنند. با توجه به همه این موارد، مشاوره تخصصی با پزشک اورولوژیست برای تعیین راه پیشگیری از زود انزالی ضروری است.دکترسلام
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: