کد خبر: ۲۳۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 22
با تغییر شرایط جوی طی فردا (۲ خرداد) بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود که پراکندگی آلاینده‌ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد
شفاآنلاین>اجتماعی> مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از بارش باران و وزش باد شدید در تهران طی امروز (۱ خرداد) خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۱ خرداد) است، اظهار کرد: در برخی ساعات امروز به ویژه بعد ازظهر افزایش ابر، احتمال بارندگی و وزش باد<Wind> نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب‌غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: ناپایداری‌های جوی حاکم طی امروز (۱ خرداد) سبب برقراری شرایط مساعد کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه به‌تدریج در ساعات پایانی امروز از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود، تصریح کرد: با تداوم این شرایط تا صبحگاه فردا (۲ خرداد) احتمال افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات وجود دارد.

شهبازی در ادامه گفت: با تغییر شرایط جوی طی فردا (۲ خرداد) بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود که پراکندگی آلاینده‌ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد.

به گفته وی دمای هوا در تهران تا روز آینده روند افزایشی دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۷۲ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۵۵ همچنان در شرایط سالم است. ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار