کد خبر: ۲۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 22
سالمندی فعال، پویا و موفق، بررسی وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه‌های مراقبت از سالمندان، خدمات در منزل ویژه سالمندان، سالمند و مدیریت مراقبت، ارتقای سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از محورهای این استارتاپ است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس شورای سیاست‌گذاری استارتاپ‌های دانشگاه پیام نور از برگزاری نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" در خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر کریمی در این خصوص گفت: نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" از سوی سازمان نظام پرستاری ایران و با همکاری و مشارکت دانشگاه پیام نور و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری زیست بوم تولید محتوای دیجیتال ابر زندگی و سایر سازمان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای این استارتاپ افزود: سالمندی فعال، پویا و موفق، بررسی وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه‌های مراقبت از سالمندان<Seniors>، خدمات در منزل ویژه سالمندان، سالمند و مدیریت مراقبت، ارتقای سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از محورهای این استارتاپ است.

کریمی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی تولید و طراحی وب‌سایت، نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن و سامانه‌های هوشمند با رویکرد مراقبت و سالمندی خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه مهلت ثبت و ارسال ایده‌های استارتاپی تا ۱۰ خرداد ماه جاری است، اظهار کرد: این استارتاپ در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه جاری در سازمان مرکزی برگزار می‌شود. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: