کد خبر: ۲۳۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 21
امیدوارم هر چه سریع‌تر رئیس جمهور به استان اصفهان سفر کند و این سفر موجب برطرف شدن مشکلات زاینده رود و استان شود. آقای رئیس جمهور خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده رود نرسیده است. در این خصوص اقدام شود
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم جذب پرستار و کمک پرستار در بیمارستان‌های اصفهان گفت: کادر پرستاری اصفهان به دلیل کمبود نیرو تحت فشار هستند.

به گزارش شفاآنلاین، حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: امیدوارم هر چه سریع‌تر رئیس جمهور به استان اصفهان سفر کند و این سفر موجب برطرف شدن مشکلات زاینده رود و استان شود. آقای رئیس جمهور خبری از تشکیل ستاد احیای زاینده رود نرسیده است. در این خصوص اقدام شود.

وی افزود: آقای وزیر بهداشت مشکلات درمانی اصفهان همچنین پابرجا است. هنوز در خصوص راه اندازی بیمارستان(Hospital)، کلینیک‌ها، دچار مشکل هستیم. به دلیل عدم جذب پرستار، کمک پرستار و عدم رعایت نسبت کادر پرستاری به تخت‌های بیمارستان، فشار کاری افزایش پیدا کرده که این موضوع خود موجب مشکلاتی می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در پایان در تذکری به وزیر ورزش گفت: آقای وزیر شاهد این بودیم که چه برخوردی با هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی شد. در بازگشت سهمیه تماشاچیان سپاهان از ۹۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش(Decrease) پیدا کرد. لازم است در این باره اقدام شود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: