کد خبر: ۲۳۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 19
دکترها پس از معاینه، این نوزاد پسر را زنده و سالم یافتند. مادر این نوزاد به علت رها کردن کودکش و همچنین اقدام به قتل وی توسط پلیس بازداشت شده و آن طور که روزنامه بانکوک پست نوشته اکنون به والدینش تحویل داده شده و تحت نظر روانشناس قرار گرفته است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سگی معلول در تایلند  نوزادی را که به دست مادرش زنده به گور شده بود از مرگ نجات داد. بنابر گزارش رسانه‌های محلی این واقعه در شمال تایلند رخ داد و مادر ۱۵ ساله این نوزاد او را از ترس والدینش زنده به گور کرده بود.

به گزارش شفاآنلاین، اما لحظاتی بعد از این که مادر نوجوان محل دفن را ترک  کرد پینگ‌پنگ، سگی که یک پایش در تصادف با خودرو فلج شده با پارس کردن مداوم بالای قبر نوزاد رفت و شروع به کندن زمین کرد.

سپس صاحب پینگ‌پنگ که به دنبال پارس‌های مداوم او نگران شده بود ناگهان پای نوزاد را که از زیر خاک بیرون زده بود دید و با کمک روستاییان نوزاد را از زیرزمین بیرون کشیدند و به درمانگاه محلی بردند. 

دکترها پس از معاینه، این نوزاد پسر را زنده و سالم یافتند. مادر این نوزاد به علت رها کردن کودکش و همچنین اقدام به قتل<Murder> وی توسط پلیس بازداشت شده و آن طور که روزنامه بانکوک پست نوشته اکنون به والدینش تحویل داده شده و تحت نظر روانشناس قرار گرفته است.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: