کد خبر: ۲۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 17
از ابتدای اجرای طرح تحول در کشور، سازمان تامین اجتماعی در کنار وزارت بهداشت بوده و این روند تا پایان نیز ادامه خواهد داشت
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حمایت این سازمان از اجرای طرح تحول سلامت، گفت: در دود جدید، اختلافات پنج ساله تامین اجتماعی با وزارت بهداشت حل شد.

به گزارش شفاآنلاین، محمدحسن زاد با اشاره به همکاری و همراهی سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح تحول سلامت اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول در کشور، سازمان تامین اجتماعی در کنار وزارت بهداشت بوده و این روند تا پایان نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در وزارت بهداشت و حضور آقای نمکی در این وزارتخانه، سازمان تامین اجتماعی بار دیگر همکاری خود را برای ادامه طرح تحول سلامت اعلام کرده است و کمک خواهیم کرد تا این طرحی که تحول بزرگی را در حوزه سلامت(Health) جامعه ایجاد کرده است، ادامه پیدا کند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های دولت یازدهم و دوازدهم بوده و با تاکید رئیس جمهور و وزرای مربوطه (رفاه و بهداشت) این طرح باید به نحوه مطلوب و در راستای افزایش سلامت مردم در کشور ادامه پیدا کند.

زاد با بیان اینکه در دود جدید، اختلافات پنج ساله تامین اجتماعی با وزارت بهداشت حل شد، کتذکر شد: قطعاً در این دوره به سمت همکاری و تعامل پیش خواهیم رفت و حذف دفترچه‌های درمانی را در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سازمان(Organization) تامین اجتماعی به تعهدات خود در ارتباط با طرح تحول سلامت عمل خواهد کرد، گفت: بر اساس آیین‌نامه و قوانین و اساسنامه‌ای که در این طرح تهیه و تدوین شده، بیمه تامین اجتماعی در کنار اجرای طرح تحول سلامت خواهد بود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت با قوت تا پایان دولت دوازدهم ادامه پیدا خواهد کرد و این طرح تعطیل نخواهد شد.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: