کد خبر: ۲۳۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 04
دانش‌آموخته رشته جامعه‌شناسی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، عواید فروش دو کتاب شعر و یک اثر ترجمه خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا کرد.

شفا آنلاین>اجتماعی>دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی عواید فروش کتاب‌هایش را به سیل‌زدگان اهدا کرد.


به گزارش شفا آنلاین: دانش‌آموخته رشته جامعه‌شناسی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، عواید فروش دو کتاب شعر و یک اثر ترجمه خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا کرد.

کتاب‌های شعر «نارنجی بی‌محابا» و «این خود منم جانان» که از سوی «جانان نجفی» به رشته تحریر درآمده است، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

یک اثر ترجمه با عنوان «بیکاری جوانان در روستا» که از سوی «جانان نجفی» و «علی باصری» عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی هم به رشته تحریر درآمده است در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

نجفی که دانش آموخته رشته جامعه‌شناسی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است، در آیین رونمایی کتاب‌هایش اظهار کرد: سیر نوشتن، با شروع بیماری‌ام‌ (کنسر) به اوج رسید تا بابی شود برای ایجاد امید مقاومت و نشان‌دادن قدرتی که می‌تواند مسیر زندگی را دستخوش تغییر کند.

وی افزود: تمام عواید فروش دو کتاب شعر و یک اثر ترجمه خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا می‌کنم تا شايد همين حركت هرچند مختصر اميدی باشد برای هموطنانی که خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند. آنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: