کد خبر: ۲۳۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 27
من دو فرزند دارم و فرزند سومم را باردار بودم. روز حادثه برای تحویل مواد به مشتری در حوالی مولوی از خانه خارج شدم اما ناگهان درد زایمان به سراغم آمد. مردم با دیدن وضعیتم به اورژانس زنگ زدند
 شفاآنلاین>سلامت>کادر درمانی یک بیمارستان در جنوب تهران وقتی زن باردار را برای زایمان اضطراری به اتاق عمل می‌بردند فکر نمی‌کردند با یک قاچاقچی سابقه دار رو‌به‌رو هستند.

به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ سعید آقایاری، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: دو شب قبل خانم بارداری<Pregnancy> با درد زایمان به یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران منتقل شد. کادر بیمارستان با توجه به  حال نامساعد این زن برای مشخص شدن هویت وی و تماس با خانواده‌اش کیف دستی او را مورد جست‌و‌جو قرار دادند اما در کمال ناباوری حدود ۱۸ گرم مواد روان گردان از نوع شیشه به همراه چندین عدد پایپ برای مصرف کشف شد.

با بررسی هویت این زن، مشخص شد وی از فروشنده‌های مواد مخدر است که همسرش نیز به‌دلیل حمل و نگهداری موادمخدر از چند ماه قبل در زندان بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: با مشخص شدن این موضوع سوابق زن باردار مورد بررسی‌های دقیق قرار گرفت که مشخص شد وی نیز سوابق متعددی داشته و از قاچاقچیان سابقه دار است. همچنین مواد مصرفی این زن به همراه‌آلات مصرف موادمخدر از وی کشف و ضبط و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

زن 36 ساله در تحقیقات گفت: من و همسرم مدت‌هاست که در کار مواد مخدر هستیم. همسرم از دو ماه قبل به‌خاطر فروش مواد مخدر به زندان افتاد. من دو فرزند دارم و فرزند سومم را باردار بودم. روز حادثه برای تحویل مواد به مشتری در حوالی مولوی از خانه خارج شدم اما ناگهان درد زایمان به سراغم آمد. مردم با دیدن وضعیتم به اورژانس زنگ زدند.

در حال حاضر متهم برای درمان و زایمان همچنان در بیمارستان بستری است.ایران 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
United States
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
چه کار زشتی ،اون زن به بیمارستان پناه اورده بود ،حالا مواد فروش بوده،به کجا رفتیم که انقدر اخلاقیات پزشکیو کنار گذاشتیم ،
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: