کد خبر: ۲۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 19
التهاب در بدن می‌تواند باعث بروز بیماری‌های مختلف از جمله مشکلات کلیوی شود که با مصرف زرچوبه می‌توانید انواع التهابات را از بدن خود دفع کنید
شفاآنلاین>سلامت>کلیه‌ها از مهم‌ترین اعضای بدن هستند که از سبک زندگی تاثیر می‌گیرند.

به گزارش شفاآنلاین، کلیه‌ها از مهم‌ترین اعضای بدن هستند که از سبک زندگی تاثیر می‌گیرند؛ می‌توانید با مصرف برخی خوراکی‌ها به سلامت کلیه‌ها<kidneys> کمک کنید؛ یکی از مواد غذایی مفید برای سلامت کلیه‌ها سبزیجاتی با برگ‌های سبز رنگ هستند، این گیاهان حاوی ویتامین C و ویتامین K هستند و به‌علاوه مقادیر زیادی فیبر و فولات در خود جای داده‌اند که فشار خون را کاهش می‌دهند، قند خون را تنظیم می‌کنند و به این ترتیب به عملکرد کلیه کمک می‌کنند.

میوه زغال‌اخته یکی از بهترین خوراکی‌ها برای درمان عفونت‌های ادراری و آبمیوه زغال‌اخته نیز برای دفع سنگ کلیه و پاکسازی آن بسیار مفید است.

 التهاب در بدن می‌تواند باعث بروز بیماری‌های مختلف از جمله مشکلات کلیوی شود که با مصرف زرچوبه<Arranger> می‌توانید انواع التهابات را از بدن خود دفع کنید. 

زردچوبه حاوی کورمین است و خواص ضد التهابی زیادی دارد و برای مبارزه با سنگ‌های کلیه نیز بسیار مفید است. مصرف سیب، سیر، روغن زیتون، آبلیمو و زنجبیل هم بر بهبود سلامت کلیه‌ها تاثیر دارد.yjc 


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: