کد خبر: ۲۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 16
در این نشست مدل های سامانه ها و مراکز سلامت مرتبط با نظام ارجاع الکترونیکی شامل سازمان های سرویس دهنده مرتبط با نظام ارجاع الکترونیکی و همچنین سامانه ها و مراکز سلامت مرتبط با نسخه نویسی و نسخه پیچی دارو و سازمان های مرتبط سرویس دهنده با آن بررسی شد
شفاآنلاین>سلامت>دومین جلسه شورای سیاستگذاری نظام سلامت الکترونیک کشور با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزارت بهداشت و ارتباطات، روسای سازمان‌های بیمه سلامت و غذا و دارو و نمایندگانی از سازمان نظام پزشکی و تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین، در این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده برای پیاده سازی پرونده الکترونیک سلامت<Health> و نظام ارجاع الکترونیک در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، نیازمندی ها و راهکارهای همکاری دو وزارتخانه بهداشت و ارتباطات بررسی شد.

در این نشست مدل های سامانه ها و مراکز سلامت مرتبط با نظام ارجاع الکترونیکی شامل سازمان های سرویس دهنده مرتبط با نظام ارجاع الکترونیکی و همچنین سامانه ها و مراکز سلامت مرتبط با نسخه نویسی<Copywriting> و نسخه پیچی دارو و سازمان های مرتبط سرویس دهنده با آن بررسی شد.

همچنین تعداد نقاط روستایی فاقد ارتباط اینترنتی در کشور که به هفت منطقه تقسیم شده مطرح و برای حل این مشکل به وزیر و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش شد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: