کد خبر: ۲۲۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 19
شانه کردن هم اصول خاص خود را دارد؛ اول از همه می‌گویند که موهای خیس را نباید شانه کرد، زیرا وقتی مو خیس است بیش از هر زمانی ضعیف و شکننده می‌شود و به همین دلیل نباید به هیچ‌وجه موهای خیس را شانه کرد
شفا انلاین>سلامت> یکی از تکنیک‌هایی که هند‌ی‌ها به آن اهمیت زیادی می‌دهند، روغن زدن به موهاست، آن‌ها می‌گویند باید حداقل هفته‌ای دو بار مو‌ها را روغن زد، البته بهترین حالت این است که قبل از شست‌وشو این کار را انجام دهیم.

به گزارش شفا آنلاین:روغن همچون لایه‌ای روی هر کدام از تار‌های مو <Hair cords>می‌نشیند و درخشندگی خاصی به مو‌ها می‌دهد. طب سنتی هندی اعتقاد فراوانی به قدرت روغن نارگیل در احیای مو دارد و در واقع این روغن، یکی از رایج‌ترین مواد طب آیورودا یا همان طب هندی است و چون مغذی است و خاصیت مرطوب‌کنندگی  فراوان دارد، از آن اغلب به عنوان یک درمان برای کمک به رشد مو استفاده می‌کنند. برای مصرف روغن نارگیل باید آن را با روغن کرچک و عطر مخلوط کرده و به طور مرتب در ماساژ پوست سر به کار برد.

پیش از حمام موها را شانه کنید نه بعد از آن
وقتی موها به طور مرتب شانه شوند، احتمال شکننده شدن آن ها کاهش می‌یابد.اما شانه کردن هم اصول خاص خود را دارد؛ اول از همه می‌گویند که موهای خیس را نباید شانه کرد، زیرا وقتی مو خیس است بیش از هر زمانی ضعیف و شکننده می‌شود و به همین دلیل نباید به هیچ‌وجه موهای خیس را شانه کرد. البته حواستان باشد بهتر است موها به‌طورطبیعی خشک شوند تا آسیب کمتری ببینند.

 از سشوار و خشک‌کننده‌ها تنها زمانی استفاده کنید که مجبورید در زمانی کوتاه موها را خشک کنید یا بخواهید آن ها را برای مراسمی خاص حالت دهید. البته باید گفت بهتر است موها را قبل از شستن، شانه کرده و گره‌های آن را باز کنید.خراسان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: