کد خبر: ۲۲۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 14
به‌دنبال دو شکایت مبنی بر سرقت خودرو از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند
شفاآنلاین>سلامت> فیزیوتراپ قلابی وقتی برای درمان بیماران به خانه آنها می‌رفت در فرصتی مناسب سوئیچ و کلید پارکینگ و خودروهای آنها را سرقت می‌کرد.

به گزارش شفاآنلاین، به‌دنبال دو شکایت مبنی بر سرقت خودرو از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

مالباختگان در اظهاراتی مشابه‌عنوان داشتند به شخصی که با عنوان ماساژور و فیزیوتراپ به خانه آنها رفت و آمد داشته مشکوک هستند. یکی از مالباختگان گفت: «از طریق یک برگه آگهی تبلیغاتی با مرد 30 ساله‌ای آشنا شدم که خود را پزشک(Doctor) فیزیوتراپ معرفی کرده بود.او سه نوبت به خانه ما آمد و اقدام به ماساژدرمانی کرد. پس از گذشت مدت کوتاهی از این ماجرا یک روز صبح که برای رفتن به محل کار به پارکینگ خانه رفتم متوجه سرقت خودروام شدم.»

یکی دیگر از مالباختگان نیز در اظهاراتی مشابه ‌عنوان داشت که یک دکتر فیزیوتراپ، دو جلسه برای ماساژ درمانی به خانه وی رفته و سرقت خودروی پژو 207 وی نیز پس از حضور این شخص انجام شده است.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی دریافتند مشخصات پزشکی که روی آگهی تبلیغاتی درج شده است، متعلق به فردی در غرب تهران است که چندی پیش اسناد و مدارکش ناپدید شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. در ادامه یکی از بستگان نزدیک این شخص به نام «مرتضی» (26 ساله) که از مجرمان سابقه‌دار بود شناسایی شد و با انجام اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد که مدارک شناسایی شاکی در واقع توسط مرتضی سرقت شده است.

در تحقیقات، مرتضی به سرقت مدارک شناسایی اعتراف کرد و گفت که این مدارک را در ازای دریافت مبلغ ناچیزی پول در اختیار یکی از دوستانش به نام «مسعود» (32 ساله) قرار داده است.

مسعود نیز در ادامه تحقیقات (researches)دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی، علاوه بر کشف کارت تبلیغاتی با موضوع ماساژدرمانی در پوشش دکتر فیزیوتراپ، مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی وزارت بهداشت، بیمارستان‌های سطح شهر تهران، مهرهای جعل شده ارگان‌های مختلف نظامی، انتظامی، دولتی و دادسراهای مختلف، به همراه یک دستگاه خودرو 207 سرقت شده از شاکی پرونده کشف شد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهم ادامه دارد و کسانی که بدین شیوه و شگرد خانه یا خودرویشان سرقت شده می‌توانند برای طرح و پیگیری شکایت‌های خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: