کد خبر: ۲۲۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 29
التهاب به صورت حاد یا مزمن در بدن بروز می‌کند و برای پیشگیری از آن و ممانعت از بروز مشکلات جدی تر باید عوامل آن را شناخت و با آنها مقابله کرد، چون این التهاب به مرور بدن را در معرض ابتلاء به بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، آلزایمر، آرتروز و غیره قرار می‌دهد
شفا آنلاین>سلامت>حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.

به گزارش شفا آنلاین: مهم‌ترین اخبار منتشرشده در حوزه بهداشت، درمان و تغذیه در سطح جهان به شرح زیر بوده اند:

تمیزی بیش از حد منجر به مقاومت آنتی بیوتیکی <Antibiotic Resistance>می‌شود

در حالیکه حفظ بهداشت برای حفظ سلامت ضروری است، اما مطالعات نشان می‌دهد تمیزی بیش از حد زیاد می‌تواند خطر مقاومت آنتی بیوتیکی را افزایش دهد.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که اپیدمی بعدی آنفلوانزا غیرقابل اجتناب است و جهان باید خود را آماده پیامدهای ناگوار احتمالی ناشی از آن نماید. طبق هشدار این سازمان، خطرات ناشی از این اپیدمی نباید ناچیز تلقی شود.

بادام زمینی موجب تقویت عملکرد شناختی مغز می‌شود

طبق نتایج یک مطالعه جدید، مصرف روزانه ۱۰ گرم بادام زمینی (معادل دو قاشق چایخوری) می‌تواند موجب تقویت سلامت شناختی مغز تا ۶۰ درصد شود.

مواد خوراکی کاهش دهنده التهاب را بشناسید

التهاب به صورت حاد یا مزمن در بدن بروز می‌کند و برای پیشگیری از آن و ممانعت از بروز مشکلات جدی تر باید عوامل آن را شناخت و با آنها مقابله کرد، چون این التهاب به مرور بدن را در معرض ابتلاء به بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، آلزایمر، آرتروز و غیره قرار می‌دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: