کد خبر: ۲۲۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 25
افراد جذاب نه تنها شنونده های خوبی بلکه سخنگوهای توانمندی نیز هستند. آنها برای تک تک جمله هایی که می خواهند به زبان آورند، فکر و از بیان حرف های مبهم خودداری می کنند
 شفاآنلاین>اجتماعی>حتما شما هم در اطراف تان افرادی را دارید که بسیار محبوب اند به طوری که دوست دارید همیشه با آنها در تماس باشید. اگر به شخصیت این افراد نگاهی بیاندازید، خواهید دید که برخی رفتارها در تمام آنها مشترک است. افرادی که از نظر اکثریت جذاب اند، به اصطلاح کاریزما دارند.

به گزارش شفاآنلاین،اگر دوست دارید که با عادات رفتاری افراد جذاب<Attractive> آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آنها شنونده خوبی هستند

افراد جذاب، شنونده های خوبی هستند. زمانی که شما برای آنها حرف می زنید، مدام وسط حرف تان نمی پرند و تمام حرف هایتان را با دقت گوش می دهند. در واقع آنها به شما این حس را منتقل می کنند که حرف هایتان برایشان اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر شما هم می خواهید که در یک مکالمه چهره جذابی از خود نشان دهید، شنونده خوبی باشید.

بدون فکر حرف نمی زنند

افراد جذاب نه تنها شنونده های خوبی بلکه سخنگوهای توانمندی نیز هستند. آنها برای تک تک جمله هایی که می خواهند به زبان آورند، فکر و از بیان حرف های مبهم خودداری می کنند. اگر ما در کلامی که به زبان می آوریم محتاط نباشیم، پس از مدتی اطرافیانمان را از خود می رنجانیم اما اگر کلام مان فکر شده باشد، تاثیری مثبت خواهد گذاشت.

نصیحت های دیگران را جدی می گیرند

اگر کسی از شما بخواهد که در مورد موضوعی به او پیشنهاد دهید، بدین معنی ست که برای نظرات شما ارزش قائل است و به شما اعتماد دارد. چنین آدمی، از این جهت که غرور بی جا ندارد و از کمک گرفتن از دیگران خجالت نمی کشد، به چشم همه فردی جذاب و به یاد ماندنی جلوه خواهد کرد.

خود واقعی اش است

بسیاری ار افراد زمانی که در جمعی قرار می گیرند، خود واقعی شان را از یاد برده و نقش بازی می کنند. اما این رفتار نه تنها جذابیتی نخواهد داشت، بلکه حس بدی هم به طرف مقابل منتقل می کند. اگر ما فردی دوست داشتنی باشیم، نیاز به نقش بازی کردن نداریم و همین واقعی بودن است که ما را در نگاه دیگران جذاب می کند.

به تلفن شان وابسته نیستند

هیچ چیز آزار دهنده تر از این نیست که شما در حال صحبت با فردی باشید که مدام گوشی اش را چک می کند. اگر می خواهید که شخصیت جذابی داشته باشید، هنگامی که در کنار دیگران هستید باید گوشی تان را فراموش کنید. در غیر این صورت به طرف مقابل تان این حس را منتقل می کنید که هیچ ارزشی برای شما ندارد.

اسم شما را به زبان می آورند

حتما شما هم دوست دارید که نام تان را از زبان دیگری بشنوید. فردی که کاریزما دارد، نام شما را فراموش نمی کند و سعی می کند در حرف هایش شما را به نام بخواند. یکی از کارشناسان می گوید: «نام شما مهمترین کلمه در جهان تان است، نام تان قدرت و انرژی و احساس فوق العاده ای دارد.» زمانی که شما نام خودتان را می شنوید، توجه تان بیشتر جلب می شود و به تبع اعتمادتان به طرف مقابل نیز افزایش می باید.

زبان بدن قدرتمندی دارند

افراد جذاب می دانند که نباید تنها به حرف تکیه کرد. آنها علاوه بر حرف های فکر شده ای که به زبان می آورند، زبان بدن قوی نیز دارند. در واقع آنها به کمک زبان بدن خود بر حرف هایشان تاکید و منظورشان را بهتر می رسانند. به عنوان مثال لبخند و تماس چشمی دو فاکتور مهم افراد جذاب است که حس مثبت و راحتی را به طرف مقابل منتقل می کنند.

به دنبال نقطه مشترک هستند

همه ما با یکدیگر مشترکاتی داریم اما آنچه اهمیت دارد پیدا کردن آنهاست. افرادی که کاریزما دارند، در ارتباط با دیگران بسیار موفق اند. در واقع آنها یاد گرفته اند که چگونه بین خود و اطرافیان شان نقاط مشترک پیدا کنند. آنها سعی می کنند که مکالمه را به سمتی مثبت سوق دهند و ثابت کنند که طرف مقابل شان برایشان اهمیت دارد.

به همه احترام می گذارند

برای افراد جذاب فرقی نمی کند که با چه کسی در ارتباط اند، می خواهد ریئس اش باشد یا گارسون یک رستوران، آنها با همه به یک شیوه و با احترام برخورد می کنند. از نظر آنها همه لیاقت احترام و رفتار خوب را دارند. در حقیقت آنها خودشان را بالاتر از دیگری نمی بینند و همین طرز فکر آنها را جذاب می سازد.

ثبات شخصیتی دارند

حتما دیده اید افرادی را که بسته به مود و حال آن روزشان، رفتارشان هم تغییر می کند. به عنوان مثال یک روز که از دست مادرش عصبانی ست، جواب سلام تان را هم نمی دهد. اما افرادی که کاریزما دارند، بدون توجه به حال شان، همیشه با دیگران به یک شکل برخورد می کنند. همین رفتار باعث می شود که دیگران همیشه روی ثبات شخصیتی آنها حساب و احساس راحتی بیشتری با آنها کنند.

آنها شوخ طبع هستند

برخی ها فکر می کنند که هر چه اخموتر باشند و خودشان را بیشتر بگیرند، از نظر دیگران جذاب ترند. در حالی که اینگونه نیست. افراد جذاب اعتماد به نفس بالایی دارند، بنابراین از این که گاهی دیگران را بخندانند، هراسی ندارند. دیگران نیز به جای این که به آنها بخندند، با آنها می خندند و همین رفتار بر محبوبیت و جذابیت آنها می افزاید.عصر شهروند 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: