کد خبر: ۲۲۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 20
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در رفت‌ و آمد در برخی مسیرهای کشور در روز پنجشنبه (اول فروردین) به دلیل مداخلات جوی خبر داد
شفاآنلاین>سلامت> سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه ای از احتمال ایجاد اخلال در ترافیک محورهای شمالی کشور به دلیل مداخلات جوی و یخ زدگی راه های استان‌های البرز، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در رفت‌ و آمد در برخی مسیرهای کشور در روز پنجشنبه (اول فروردین) به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه در استانهای گلستان، شرق مازندران و از بعدازظهر در استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به سبب بارش باران شدید، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها و درمناطق سردسیر، ارتفاعات و جاده های کوهستانی بارش برف و مه آلودگی، اختلال در آمدورفت این مناطق پیش بینی(Forecast) می شود.

بر این اساس، با توجه به کاهش دما در صبح روز جمعه (دوم فروردین) در جاده های کوهستانی البرز و در استان های مازندران، سمنان و گلستان یخبندان رخ می دهد. این شرایط در مناطق سردسیر و جاده های کوهستانی استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در روز جمعه و صبح شنبه (سوم فروردین) پیش بینی می شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: از این رو به سازمانها و ارگان های ذیربط توصیه شده است تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی به سبب بارش برف(Snow)، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه گردنه های کوهستانی این مناطق به عمل آورند.

همچنین به مسافران توصیه شده است با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها بپرهیزند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: