کد خبر: ۲۲۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 20
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور قزوین- رشت و گردنه طالقان استان قزوین نیز خبر داد
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ نادر رحمانی  در باره وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف<Snow> در محور بستان آباد- میانه استان آذربایجان شرقی، محورهای خلخال-اسالم و اردبیل سراب استان آذربایجان غربی، محور آستارا- اردبیل گردنه حیران استان گیلان، محور قزوین- الموت و ارتفاعات محور های کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.

وی افزود: همچنین بارش باران نیز در اغلب محورهای گیلان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور قزوین- رشت و گردنه طالقان استان قزوین نیز خبر داد و گفت: تردد از محور اسالم به خلخال استان گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا دهانه جنوبی تونل کندوان و پل زنگوله سنگین و در مسیر جنوب به شمال محور هراز، مسیر جنوب به شمال محور رودبار-منجیل، آزادراه تهران به کرج از پل کلاک تا پل فردیس و آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین گزارش شده است. ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم و روان است.

وی در پایان وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور را پرحجم و روان اعلام کرد. ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: