کد خبر: ۲۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 20
سیلاب همچنین باعث تخریب ۴۱ منزل مسکونی عشایری و روستایی این شهرستان شد و هفت تیر برق نیز تخریب و برق چند روستا قطع شد که با تلاش نیروهای شرکت برق هم‌اینک مشکل رفع و برق وصل شده است
شفاآنلاین>اجتماعی>فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: درنتیجه وقوع سیل در شهرستان مانه و سملقان تاکنون ۳۰۵ رأس دام روستاییان و عشایر استان در بخش مانه و مرکزی تلف‌شده و جسد ۲ چوپان نیز کشف شد.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا مظاهری سه‌شنبه‌شب اظهار کرد: درنتیجه وقوع سیل در شهرستان مانه و سملقان تاکنون ۳۰۵ رأس دام روستاییان و عشایر استان در بخش مانه و مرکزی تلف‌شده و همچنین دو چوپان نیز در سیل گرفتارشده بودند که جسد<dead body> آنها کشف شد.

وی افزود: این در حالی است که در نتیجه وقوع سیل ۷۰ رأس دام این چوپان‌ها نیز تلف شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: سیلاب همچنین باعث تخریب ۴۱ منزل مسکونی عشایری و روستایی این شهرستان شد و هفت تیر برق نیز تخریب و برق چند روستا قطع شد که با تلاش نیروهای شرکت برق هم‌اینک مشکل رفع و برق وصل شده است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود سیل تاکنون افزون بر ۵۰ میلیارد ریال به بخش زراعی و باغی و ۱۵ میلیارد ریال به بخش دامی بخش مانه و مرکزی این شهرستان و روستاهای گرماب و منطقه کالیمانی و خرتوت خسارت وارد کرده است.برترین ها 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: