کد خبر: ۲۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 19
بانک انصار ششم شهریور ماه ۹۰ به عنوان چهارصدو شصت و دومین شرکت پذیرفته شده با مبادله بیش از 100 میلیون سهم، به قیمت 2650 ریال در بورس اوراق بهادار تهران قیمت خورد
شفا آنلاین>بیمه و بانک> در آخرین بخش از بررسی سهام بانک‌ها و موسسات اعتباری <Credit institutions>ادغام شده در بانک سپه این بار به سراغ بانک انصار آمده ایم.

به گزارش شفا آنلاین:بانک انصار ششم شهریور ماه ۹۰ به عنوان چهارصدو شصت و دومین شرکت پذیرفته شده با مبادله بیش از 100 میلیون سهم، به قیمت 2650 ریال در بورس اوراق بهادار تهران قیمت خورد.

سهامدار عمده این بانک بنیاد تعاون سپاه بوده و از جمله بانک های خوشنام در بورس اوراق بهادار می باشد.

خوشنامی این بانک از این جهت است که معمولا گزارش‌ها و اطلاعات خواسته شده توسط سازمان بورس اوراق بهادار به موقع در کدال ثبت شده می شود.

  نماد بانک انصار در بین ۵ بانک و موسسه اعتباری کمترین میزان توقف و تعلیق در بازار سرمایه را داشته است.

در حالی که برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری بیش از دو سال است که نماد آنها بسته بوده اما نماد بانک‌ انصار ۷ ماه پیش آن هم با پیشنهاد مدیرعامل این بانک به دلیل شایعات درباره ادغام بسته شد.

سهام بانک انصار در چند سال گذشته معمولا روند ثابتی داشته و نوسان کمی را تجربه کرده است و در دی ماه ۹۲ بالاترین قیمت خود به مبلغ ۳۶۸ تومان را به ثبت رسانده است.

این بانک اوایل سال جاری با تکلیف بانک مرکزی تابلوهای موسسه اعتباری ثامن را پایین کشید و امور مربوط به تعیین تکلیف سپرده ها و تسهیلات این موسسه را برعهده گرفت.

با توجه به آخرین قیمت معامله شده در بورس، نماد بانک انصار به قیمت ۲۰۸ تومان در آخرین روز قبل از بسته شدن نماد در مرداد ماه سال جاری معامله شده و از این جهت با ارزش ترین سهام در بین ۵ بانک و موسسه اعتباری می باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: