کد خبر: ۲۲۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 14
سازمان نظام پزشکی بر اساس قانون قبل از پایان بحث بررسی بودجه سال ۹۸ کشور نظر پیشنهادی خود را برای تعرفه پزشکی به شورای عالی بیمه داده است و تعرفه پزشکان در قالب بخش‌های مختلف به تایید این شورا رسیده است
شفاآنلاین>سلامت> جهانگیری گفت: تعرفه پیشنهادی سازمان نظام پزشکی که در آذر ماه ارسال شده به تایید شورای عالی بیمه رسیده است و میزان تعرفه پزشکان منوط به تصویب هیئت دولت است.

به گزارش شفاآنلاین، محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی(medical) بر اساس قانون قبل از پایان بحث بررسی بودجه سال ۹۸ کشور نظر پیشنهادی خود را برای تعرفه پزشکی به شورای عالی بیمه داده است و تعرفه پزشکان در قالب بخش‌های مختلف به تایید این شورا رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، شورای عالی بیمه نظر پیشنهادی سازمان نظام پزشکی درباره تعرفه جامعه پزشکی  را در قالب بسته‌های مختلف به هیئت دولت ارسال کرده است که در صورت تصویب نهایی در دولت این میزان تعرفه برای پزشکان در سال ۹۸ اجرایی می‌شود.

 بسته‌های خدمتی سال ۹۸ همانند گذشته اجرا می‌شود

جهانگیری تاکید کرد: بسته‌های خدمتی در بخش‌های مختلف مانند امسال در سال ۹۸ اجرایی می‌شود و این موضوع در زمینه داروخانه‌ها و بسته‌های خدمتی این مراکز به مردم هم صدق می‌کند.

معاون فنی و نظارت سازمان(Organization) نظام پزشکی درباره فرار از مالیات پزشکان گفت: جامعه پزشکی خادم مردم و کشور هستند و در لحظات حساس با ایثارگری‌های خود همواره خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهند؛من مسئله فرار مالیاتی پزشکان را قبول ندارم و اکثریت قریب پزشکان تمام قوانین و مقررات را به طور کامل رعایت می‌کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: