کد خبر: ۲۲۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 14
وزیر بهداشت در حکمی دکتر "سید محمود طباطبایی" را به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی منصوب کرد
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت در حکمی دکتر "سید محمود طباطبایی" را به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی منصوب کرد.

به گزارش شفاآنلاین، متن کامل این حکم به شرح زیر است:

«استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید محمود طباطبایی؛ مفتخر خواهم بود با توجه به سوابق ارزنده علمی، اجرایی و خاطره خوشی که جامعه (Society)شریف پزشکی از ایام خدمت گذاری جنابعالی در عرصه های مختلف داشته است به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر در بخش خصوصی از همراهیتان بهره مند شوم. بی تردید بدون مشارکت فعال، خالصانه و برنامه ریزی شده بخش خصوصی در کنار دولت، نظام سلامت به سرانجام مطلوب نخواهد رسید. نگاه انحصار گرایانه دولت ها از یک سو و عدم رعایت شأن و اقتصاد بخش خصوصی از سوی دیگر به همراه بعضی از قانون گریزی ها و عدم رعایت حقوق شهروندی بیماران از سوی معدود همکارانمان به شدت حضور فعال و شرافتمندانه بخش خصوصی را در عرصه سلامت محدود کرده است.

امیدوارم نقش پربرکت حضرتعالی به عنوان یکی از پیشکسوتان خوشنام پزشکی(medical) کشور که در دو جبهه کار دولتی و فعالیتهای خصوصی به سلامت، صداقت و وجاهت حرفه ای همواره مورد وثوق و مشهور بوده اید، بتواند گامی موثر در پیوند دولت و بخش خصوصی و جلب مشارکت این سرمایه عظیم ملی باشد و با تغییر نگاه و رویکرد، دولت را حامی بیشتر بخش خصوصی و بخش خصوصی را خدمتگذاری مهربان تر برای مردم بیابیم. توفیق آن برادر ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم».
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: