کد خبر: ۲۲۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 14
مراکز اورژانس تهران از ساعت پنج صبح روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال با ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه موتورآمبولانس در قطعات قدیم و جدید بهشت‌زهرا مستقر هستند و حدود ۷۰ نفر تکنیسین اورژانس نیز با خدمات رایگان در خدمت مردم هستند
شفاآنلاین>سلامت>معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران تمهیدات اورژانس برای ارائه خدمات در پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر معتمدی با اشاره به فرار سیدن پنجشنبه و جمعه آخر سال و مراجعه هموطنان‌ به بهشت زهرا برای زیارت اهل قبور، گفت: مراکز اورژانس تهران از ساعت پنج صبح روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال با  ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۱۲ دستگاه موتورآمبولانس در قطعات قدیم و جدید بهشت‌زهرا مستقر هستند و حدود ۷۰ نفر تکنیسین اورژانس<Emergency> نیز با خدمات رایگان در خدمت مردم هستند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت نیاز به خدمات اورژانس با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند تا همکاران ما در زمان کوتاهی بر بالین‌شان حاضر شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی اورژانس تهران، معتمدی همچنین اظهار کرد: در عین حال توصیه می‌کنیم مردم تا حد امکان وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند تا ترافیک هم برای خودشان و هم برای نیروهای امدادی مشکل‌آفرین نباشد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: