کد خبر: ۲۲۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 13
در این حادثه زن و مردی مسن که به شدت دچار سوختگی شده بودند از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند، اما یک مرد جوان حدود 26 ساله به دلیل شدت سوختگی و جراحات وارده جان خود را از دست داد. علت حادثه نشت گاز شهری و ایجاد شعله وجرقه اعلام شد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>ساعت ۵:۵۹ صبح امروز، چهارشنبه، انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی، خیابان هجده متری تختی، جان مرد جوان را گرفت.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه خبری آتش نشانی125: در این حادثه، در طبقه دوم یک منزل مسکونی ۳ طبقه قدیمی که هر طبقه ۵۰ متر مربع وسعت داشت، انفجار شدیدی رخ داد که منجر به شکستن شیشه‌های ساختمان و آتش سوزی<fire> شد.

زمانی که آتش نشانان‌ به محل رسیدند طبقه دوم و سوم کاملا شعله‌ور بود و دود و آتش از پنجره‌ها به بیرون سرایت کرده و ۳ نفر در داخل ساختمان محبوس بودند. آتش نشان‌ها همزمان با مهار آتش، به سرعت هر سه نفر را از ساختمان خارج کردند.

در این حادثه زن و مردی مسن که به شدت دچار سوختگی<Burn> شده بودند از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند، اما یک مرد جوان حدود 26 ساله به دلیل شدت سوختگی و جراحات وارده جان خود را از دست داد. علت حادثه نشت گاز شهری و ایجاد شعله وجرقه اعلام شد.










نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: