کد خبر: ۲۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 14
اگر فرصت نکرده اید که فرش های خود را به قالی شویی بفرستید، به شما توصیه می کنیم که تفاله چای به صورت مرطوب به همراه نمک را ترکیب کنید و روی قسمت های لکه دار فرش خود بریزید. پس از خشک شدن، آن ها را جارو کنید تا شاهد شفافیت آن باشید
شفا آنلاین>سلامت>زمان زیادی تا سال تحویل باقی نمانده است و بعضی از ما دغدغه کارهای باقی مانده مربوط به نظافت در منزل را داریم. روزهای چهارشنبه چند هفته اخیر و در همین ستون «خانه تکانی»، ترفندهایی را به شما معرفی کردیم تا برای خانه تکانی <Housecleaning>بهتر به شما کمکی کرده باشیم. با این حال، اگر هنوز دست به کار نشده اید، نگران نباشید. در ادامه برای شما فوت و فن هایی را برای دقیقه 90 در نظر گرفته ایم تا خانه تان به بهترین شکل ممکن برای شروع سال جدید، تمیز و آراسته شده باشد.

   شفاف تر شدن رنگ قالی
به گزارش شفا آنلاین:اگر فرصت نکرده اید که فرش های خود را به قالی شویی بفرستید، به شما توصیه می کنیم که تفاله چای به صورت مرطوب به همراه نمک را ترکیب کنید و روی قسمت های لکه دار فرش خود بریزید. پس از خشک شدن، آن ها را جارو کنید تا شاهد شفافیت آن باشید. در ضمن اگر قالی های شما در طی گذر زمان به دلیل شست وشوی زیاد نازک شده است و مدام جمع می شوند، می توانید با استفاده از نوارهای مخصوص دورتا دور آن را روی زمین ثابت کنید.
   نظافت آشپزخانه
بعد از شست وشوی ظرف ها، سینک را با کمک مایع ضد عفونی کننده و در کمتر از یک دقیقه برق بیندازید. از نظافت وسایل پخت و پز غافل نشوید. آخرین باری که از مایکروفر و توستر استفاده می کنید به یاد داشته باشید که به نظافت آن بپردازید تا چربی های اضافه وقت شما را برای نظافت دقیق تر نگیرد.
   تمیز کاری اتاق خواب
در این مدت باقی مانده، برای این که کار نظافت اتاق خواب زمان زیادی را از شما نگیرد صبح ها حتماً روتختی اتاق خواب را مرتب و وسایل اضافه را جابه جا کنید تا با جمع شدن البسه تمیز و کثیف کار نظافت منزل شما به دقایق آخر نیفتد و دردسرساز نشود.

   یک توصیه هم به آن ها که خانه تکانی کرده اند
در پایان به شما توصیه می کنیم خودتان را زیاد خسته نکنید. اگر کار خانه تکانی شما تمام شده، حالا فقط باید روز آخر را برای یک جمع آوری و تمیز کاری مختصر اختصاص دهید. اگر بخواهید هر روز این فرایند را دنبال کنید به غیر از این که به سلامت خود و وسایل منزل تان آسیب وارد می کنید کار دیگری نکرده اید. امید است بهار 98 سرشار از سلامتی و تندرستی برای همه شما، دوستان و همراهان همیشگی باشد.خراسان

 راحله عجم اکرامی طراح و ایده‌پرداز در زمینه دکوراسیون داخلی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: