کد خبر: ۲۲۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 12
همه دستگاه‌ها به غیر از تامین اجتماعی و دولتی‌ها جزء صندوق بازنشستگی هستند. در مجموع بیمه تکمیلی جزء مواردی است که شخص باید با پرداخت مبالغ اضافه از مزایای آن برخوردار شود. درمان در مراکز تامین اجتماعی برای بیمه‌ شده‌های آن صددرصد رایگان است و اگر این بیمه شده‌ها در مراکز خصوصی درمان شوند، قطع به یقین بیمارستان بر اساس قواعد حاکم بر بیمه‌ها، با این افراد حساب می‌کند
شفا آنلاین>بیمه و بانک>عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بیمه‌های تکمیلیupplementary insurance> گفت: سازمان تامین اجتماعی نسبت به بیمه‌های دیگر بیشترین خدمات را به بیمه‌شده‌های تحت پوشش خود ارائه می‌دهد اما بیمه تکمیلی جزء تعهدات این سازمان نیست و بحثی است که به عنوان بیمه خصوصی به حساب می‌آید.

به گزارش شفا آنلاین:رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درخصوص بیمه‌های تکمیلی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی نسبت به سایر بیمه‌های دیگر بیشترین خدمات را به بیمه شده‌های تحت پوشش خود ارائه می‌دهد اما بیمه تکمیلی جزء تعهدات این سازمان نیست و بحثی است که به عنوان بیمه خصوصی به حساب می‌آید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی یا بیمه پایه سلامت در کشور داریم، گفت: این بیمه‌ها جزء بیمه‌های پایه هستند. بیمه تامین اجتماعی جدا از بحث درمان، به موضوعاتی مثل از کارافتادگی و دیه ناشی از فوت نیز می‌پردازد اما بیمه سلامت صرفا یک بیمه درمانی است.

خضری با اشاره به صندوق بازنشستگی کشور گفت: همه دستگاه‌ها به غیر از تامین اجتماعی و دولتی‌ها جزء صندوق بازنشستگی هستند. در مجموع بیمه تکمیلی جزء مواردی است که شخص باید با پرداخت مبالغ اضافه از مزایای آن برخوردار شود. درمان در مراکز تامین اجتماعی برای بیمه‌ شده‌های آن صددرصد رایگان است و اگر این بیمه شده‌ها در مراکز خصوصی درمان شوند، قطع به یقین بیمارستان بر اساس قواعد حاکم بر بیمه‌ها، با این افراد حساب می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: تعرفه‌ها بر اساس مبالغی است که در شورای عالی که رئیس جمهور و وزارت تعاون و بهداشت جزء اصلی شورای عالی بیمه‌ها هستند مصوب می‌شود. بیمه تکمیلی از قضیه قانون حاکم بر سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت خارج است و مشمول آن نمی‌شود.طبنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: