کد خبر: ۲۲۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 05
برخود بالیدم که خدایا چه همکاران غیور و شرافتمندی داریم که از اوج بر جنازه شهدای‌شان می‌گذرند تا همچون روزهای دفاع مقدس به خط مقدم نظام سلامت که همانا نجات بیمار مستمند مساعدت است برسند
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در دلنوشته‌ای به یاد شهدای سانحه سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری گفت: خبر جان گداز از دست دادن دو همکار فداکارم در اورژانس هوایی و شهادت سه همراه ارجمندشان از هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، وجودم را در سوگی روان سوز فرو برد.

دکتر سعید نمکی در ادامه دلنوشته خود آورده است:« این پنج تن جان نثار می‌رفتند تا زن باردار محتاج کمک را از روستایی در استان چهار محال و بختیاری از میان عشایر سرزمین‌شان به مرکز درمانی مجهزی برسانند.

گرچه این داغ جانسوز  بر سینه من، همکاران وفادارم و خانواده‌های داغدیده‌شان همواره می‌ماند، اما خبر فرح بخش دیگری همچون نسیم صبحدم فروردین در جانم وزید و وجودم را سرشار از شکوفه‌های عشق و امید و احترام کرد و آن خبر نجات یافتن آن زن عشایر<Nomads> نیازمند، توسط گروه دوم امداد و نجات از پایگاه هوایی اورژانس دیگرمان بود.

این حرکت عارفانه، سرشار غرورم کرد که سجده شکر به جا آورم که گرچه شهید دادیم، اما به مراد شهدای‌مان که نجات جان زن باردار روستایی و کودکش بود، رسیدیم.

برخود بالیدم که خدایا چه همکاران غیور و شرافتمندی داریم که از اوج بر جنازه شهدای‌شان می‌گذرند تا همچون روزهای دفاع مقدس به خط مقدم نظام سلامت که همانا نجات بیمار مستمند مساعدت است برسند.

درود می‌فرستم به روح عزیزان بر باد رفته در یاد مانده‌ام.

درود می‌فرستم به همه همکاران شریف و عالی مقدارم که در راه سلامت مردم نیازمند کشورشان، نثار جان عزیز کمترین بهاست.

درود می‌فرستم به روح بلند تیزپروازان هوا نیروز و برجای ماندگان شریفشان که همراهیمان کردند و می‌کنند.

برخود می‌بالم از این همه شرافت، نفاست و از خود گذشتگی.

درود خدا بر همه خدمتگزاران صدیق  و همکاران شرافتمندم باد که در راه خدمت به مردم براحتی از جان و مال و خانواده نیز می‌گذرند تا جان هموطنی در خطر نیفتد، تا چشم منتظر رسیدن‌شان ناامید نگردد، تا مردم دوردست‌ترین نقاط کشورشان بدانند جان برکفان سخت کوشی دارند که با پیامی از سوی نیازمندی صخره‌ها را درمی‌نوردند تا در بالین‌شان پیام‌آور آرامش و سلامت باشند.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: