کد خبر: ۲۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 18
شفا آنلاین-هفدمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث که از 25 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد، با استقبال خوب مردم و افزایش فروش صددرصدی روبرو بوده است.
به گزارش شفا آنلاین، برخی غرفه داران و مسوولان اجرایی از برگزاری این نمایشگاه بین المللی ابراز رضایت دارند، زیرا مردم امسال نسبت به سال گذشته با استقبال بهتری به این نمایشگاه آمدند.

یکی از غرفه داران در نمایشگاه ایران هلث در غرفه شرکت «کیتوتک» می گوید: شرکت ما به عنوان تولید کننده بندآورنده های خونریزی است و هرساله در این نمایشگاه حضور دارد و به نظرم امسال مردم با شور و اشتیاق بیشتری از نمایشگاه بازدید کردند.

«میترا سمیعی» می افزاید: این شرکت تولیدکننده محصولات ضدعفونی کننده، پانسمان های ترمیمی، ثانویه و جعبه کمک های اولیه است و با توجه به اینکه تجهیزات ما موردنیاز بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستانی است، استقبال خوبی از این بخش می شود.

وی با بیان اینکه سفارش ها برای عرضه این تجهیزات ثبت می شود، ادامه می دهد: پس از دریافت سفارش ها، افراد متقاضی می تواند کالاها و اجناس پزشکی مورد نیاز خود را از شرکت تحویل بگیرند.

یکی از مسوولان بیماری های خاص نیز که برای سفارش تجهیزات پزشکی به این نمایشگاه آمده بود، می گوید: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی است تا بتوانیم اقلام مورد نیاز را از شرکت های مختلف در این نمایشگاه سفارش داده و تحویل بگیریم.

وی می افزاید: این گونه نمایشگاه ها به دلیل تجمع شرکت های داخلی و خارجی در یک مکان، فرصتی مغتنم است تا بتوانیم نیازهای واقعی خود به تجهیزات پزشکی را خریداری کنیم.

مدیر بازرگانی فروش شرکت «رهیار آسیا» به عنوان مرکز فروش ست های کمک های اولیه نیز  می گوید: استقبال و فروش مردم از نمایشگاه، نسبت به پارسال بهتر شده و مردم با وجود مدت زمان کم این نمایشگاه، به خوبی از آن استقبال کردند.

«فریبا رستم لو» می افزاید: تنها مشکل برگزاری این نمایشگاه، عدم اطلاع رسانی دقیق پیش از برگزاری است، در سطح شهر و صدا وسیما اصلا اطلاع رسانی درستی برای برپایی نمایشگاه صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت اطلاع رسانی بیشتر از رسانه ها بویژه صدا وسیما می توان آمار استقبال کنندگان را افزایش داد، می افزاید: با توجه به اینکه این شرکت کیف های «سی آر پی»، کیت های اورژانس و کیف کمک های اولیه را توزیع می کند، محل رجوع اورژانس ها، هلال احمر، مدارس، بیمارستان ها، مراکز درمانی، منازل و حتی خودروها است و به همین دلیل مردم برای خرید این تجهیزات پزشکی بیشتر به این شرکت مراجعه می کنند.

در این نمایشگاه، استقبال مردم از غرفه شرکت فن آوری فراگرد به عنوان توزیع کننده دستگاه های مرتبط با پوست و لاغری خوب بوده است.

مسوول این غرفه به خبرنگار ایرنا می گوید: امسال استقبال مردم از این نمایشگاه مطلوب بوده بطوریکه سفارش هایی در این زمینه پذیرفته شده است.

«پیام رضا دباغ» می افزاید: این شرکت، دو دستگاه لاغری و دستگاه مراقبت و درمان پوست را به فروش می رساند.



** گلایه از کمرنگ بودن میزان استقبال مردم از برخی غرفه ها

گرچه تعداد زیادی از غرفه داران از استقبال خوب مردم خرسند بودند، اما شرکت تجهیزات بیمارستانی مدرن از استقبال کمرنگ مردم گلایه داشت.

«محمد تیموری» به عنوان یکی از مسوولان این شرکت در نمایشگاه بین المللی هلث می گوید: هرساله استقبال خوبی از این شرکت می شد اما امسال مردم کمتر به استقبال از نمایشگاه آمده بودند.

وی تولید دستگاه کاهنده رطوبت و توالت فرنگی کاملا استیل را به عنوان تولیدات جدید این شرکت عنوان کرده و ادامه می دهد: اغلب تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی در این شرکت تولید می شود.



** حضور 15 کشور در نمایشگاه بین المللی ایران هلث

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی هلث نیز  می گوید: در هفدمین دوره از این نمایشگاه، 15 کشور شامل سوئد، سوییس، فرانسه، آلمان، اتریش، پرتغال، ژاپن، تایوان، چین، کره جنوبی، دانمارک، امارات متحده عربی، هند، هنگ کنگ و بلژیک شرکت دارند.

«مهدی علی محمدی» در خصوص اقدامات انجام شده در این نمایشگاه می افزاید: همچنین 518 شرکت داخلی فعال در حوزه سلامت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران حضوری جدی دارند.



** افزایش صددرصدی فروش در نمایشگاه هلث

علی محمدی ادامه می دهد: در نمایشگاه ایران هلث سال جاری، میزان فروش تجهیزات، محصولات، اقلام و کالاهای پزشکی، دارویی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات سلامت صددرصد افزایش داشته است.

وی می افزاید: به همین منظور به تمامی شرکت های داخلی و خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه فرم های مخصوصی داده شده تا میزان فروش خود را به ما اعلام کنند، اما هنوز رقم ریالی و ارزی آن مشخص نیست.

محمدی ادامه می دهد: افزایش حداقلی 25 درصدی شرکت کنندگان در نمایشگاه هفدهم ایران هلث از دیگر تفاوت های این نمایشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته بوده است و این نشان می دهد که شرکت های داخلی و خارجی استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته اند.



**20 هزار مترمربع فضای نمایشگاه برای شرکت های داخلی وخارجی

مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث می افزاید: امسال 20 هزار مترمربع فضای موجود برای برپایی این دوره از نمایشگاه در نظر گرفته شد، بطوریکه سال گذشته فقط 13 هزار مترمربع به نمایشگاه ایران هلث اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه استقبال خوب شرکت ها باعث افزایش میزان فضای نمایشگاه شده است، ادامه می دهد: در مجموع هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث تاکنون به دلیل استقبال مطلوب، از رشد خوبی برخوردار بوده است.



** توجه به موضوع سلامت الکترونیک و توریسم درمانی

علی محمدی افزود: امسال برای نخستین بار، شرکت هایی با موضوع سلامت الکترونیک و توریسم درمانی در این نمایشگاه حضور دارند تا بخشی از سیاست های رییس جمهوری در این زمینه نیز تحقق یابد.

وی با بیان اینکه در جریان این نمایشگاه از بخش گردشگری سلامت و سلامت الکترونیک رونمایی شد، می افزاید: در این راستا با همکاری سازمان نظام پزشکی کشور موضوع گردشگری سلامت نیز در نمایشگاه مطرح شد و بیمارستان هایی که بحث توریسم درمانی داشتند، نیز به همین خاطر در نمایشگاه شرکت کردند.



** برگزاری 14 همایش و سمینار تخصصی در نمایشگاه

مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث می گوید: همچنین در جریان برگزاری این نمایشگاه، 14 سمینار و همایش تخصصی برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری کنفرانس هایی در زمینه های مهندسی پزشکی و سلامت الکترونیکی و توانبخشی همزمان با این نمایشگاه اشاره کرد.



** رونمایی از بسته حمایتی تجهیزات پزشکی با حضور وزیر بهداشت

مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث می گوید: همچنین امروز در مراسم اختتامه نمایشگاه ایران هلث نیز قرار است بسته حمایتی تجهیزات پزشکی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شود.



** حضور هیات تجاری سوریه در نمایشگاه

علی محمدی می افزاید: همچنین هیات 14 نفره از حوزه بهداشت و سلامت کشور سوریه شامل مشاوران ارشد وزارت بهداشت این کشور نیز در نمایشگاه حضور دارند تا تبادل اطلاعاتی در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح می کند، تبادل اطلاعات و تکنولوژی در ساخت دارو با تولیدکنندگان دارو در ایران به عنوان هدف اصلی این هیات است تا پس از بررسی های لازم بتوانند برای ایجاد کارخانه های دارویی در کشورشان اقدام کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و داندانپزشکی امروز(یکشنبه) 28 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: