کد خبر: ۲۲۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 15
از امروز با تقویت سامانه بارشی گستره بارش ها مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، دامنه های زاگرس مرکزی، نیمه غربی البرز را در برگرفته و سبب بارش باران در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف خواهد شد
شفاآنلاین>اجتماعی>سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین :بر اساس اعلام سازمان هواشناسی<Meteorology> کشور از امروز با تقویت سامانه بارشی گستره بارش ها مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، دامنه های زاگرس مرکزی، نیمه غربی البرز را در برگرفته و سبب بارش باران در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف خواهد شد. فردا شنبه 27 بهمن فعالیت این سامانه در نیمه غربی تضعیف شده و در جنوب، شرق و شمال شرق کشور تقویت خواهد شد.

امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران بارش برف و باران و وزش باد و در استان‌های ایلام، خوزستان، شمال فارس بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در استان‌های بوشهر و غرب یزد بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

فردا نیز در استان‌های خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی بارش باران و برف و در جنوب لرستان، استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، شمال فارس، غرب کرمان، بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در استان‌های بوشهر و خراسان‌جنوبی بارش باران گاهی وزش باد روی می‌دهد.

سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان، مدیریت بحران و سازمان‌های امدادی در نظر گرفته شود. همچنین امروز جمعه 26 بهمن غرب خلیج‌فارس مواج خواهد بود.تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: