کد خبر: ۲۲۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 15
«محمد رضا» 28 ساله که هفت ماه زندان را تجربه کرده است درباره زندگی اش می گوید: 18 ساله بودم که به اصرار مادرم با دختر یکی از اقوام ازدواج کردم، زندگی خوبی داشتیم تا این که بعد از سه سال زندگی مشترک، همنشینی با دوستان ناباب پای مرا به بساط مواد مخدر باز کرد
شفا آنلاین>اجتماعی>چهره به هم ریخته ای داشت، می گفت اگر قرار است زندگی من درس عبرت شود باید اول دور اعتیاد را خط کشید چون اعتیاد، کمرم را شکست. «محمد رضا» 28 ساله که هفت ماه زندان را تجربه کرده است درباره زندگی اش می گوید: 18 ساله بودم که به اصرار مادرم با دختر یکی از اقوام ازدواج کردم، زندگی خوبی داشتیم تا این که بعد از سه سال زندگی مشترک، همنشینی با دوستان ناباب پای مرا به بساط مواد مخدر باز کرد.

به گزارش شفا آنلاین:وقتی همسرم متوجه اعتیاد من شد اختلاف ها بالا گرفت و بارها از خانه قهر کرد. در مرداب اعتیاد گرفتار بودم و هر چه داشتم و نداشتم را دود کردم اختلافات ما شدید شد تا این که خانواده همسرم مرا به کمپ ترک اعتیاد بردند تا مواد مخدر را کنار بگذارم ولی بارها از کمپ فرار کردم تا این که همسرم مرا تهدید کرد که اگر اعتیاد را ترک نکنم مهریه اش را به اجرا می گذارد.

من هم اراده کردم و با پشتیبانی همسرم به کمپ ترک اعتیاد رفتم و اعتیاد را کنار گذاشتم اما دوستان ناباب دست بردار من نبودند و بعد از دو سال پاکی، دوباره پایم را به مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی باز کردند و بعد از چند بار مصرف گرفتار شدم تا این که وقتی برای انجام آزمایشاتی همراه همسرم آزمایش دادم متوجه شدم که به هپاتیت مبتلا شده ام.بعد از این، همسرم مرا رها کرد و من ماندم و احضاریه دادگاه. بارها بزرگان فامیل را واسطه کردم اما فایده ای نداشت و جلسه های دادگاه برگزار شد و من به پرداخت 200 میلیون تومان مهریه محکوم شدم. هفت ماه است که به زندان افتاده ام و کسی را ندارم که پیگیر پرونده ام باشد و توسط مددکار زندان به ستاد دیه معرفی شدم و تشکیل پرونده دادم.


گذشت 185 میلیونی شاکی
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان درباره پرونده محمد رضا، گفت: جلسه های زیادی برای رضایت از شاکی (همسر متهم) داشتیم که توانستیم از مهریه 200 میلیون تومانی 170 میلیون تومان رضایت بگیریم و 15 میلیون تومان کمک ویژه از ستاد دیه و 15 میلیون تومان معرفی به بانک برای متهم در نظر گرفته شد که در مهلت قانونی نتوانست وام بانکی را دریافت کند و بار دیگر شاکی پرونده دعوت شد و 15 میلیون تومان دیگر را هم رضایت گرفتیم بنابراین، محمد رضا با پرداخت 15 میلیون تومان کمک ستاد دیه به زودی آزاد خواهد شد.  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: