کد خبر: ۲۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 10
مدل جدید با دو موتور و گشتاور ۹۱۰ قادر به حمل ۳۵ هزار پوند بار معادل ۱۵.۸ تن است که در مقایسه با مدل قبلی لاستیک‌هایش ۵.۸ اینچ پهن‌تر شده است
شفاآنلاین>سلامت> شورولت جدید سیلورادو اچ‌دی / Chevrolet ۲۰۲۰ Silverado HD مجهز به دو موتور، قادر به حمل ۱۵.۸ تن بار است.

به گزارش شفاآنلاین، مدل جدید با دو موتور و گشتاور ۹۱۰ قادر به حمل ۳۵ هزار پوند بار معادل ۱۵.۸ تن است که در مقایسه با مدل قبلی لاستیک‌هایش ۵.۸ اینچ پهن‌تر شده است.

موتور استاندارد(Standard) ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری، بنزین را به‌طور مستقیم پاشش کرده و به‌صورت ۶ دنده ۴۰۱ اسب بخار و ۴۶۴ گشتاور را عرضه می‌کند.

ویژگی قابل‌توجه سفارشی‌سازی ماشین است که در ۵ مدل  Work Truck، Custom، LT، LTZ و High Country (با لاستیک ۲۰ اینچی و نوشته بزرگ Chevrolet روی جلوپنجره خودرو) عرضه‌شده و قدرت مانور زیادی به راننده می‌دهد.

میزان بار قابل‌حمل به‌صورت عادی ۱۷۴۰۰ پوند معادل ۷.۸ تن است که با افزودن تریلر به عقب خودرو می‌توان ۱۶۸۰۰ پوند معادل ۸.۶ تن بار اضافی نیز حمل کرد. (مدل دیزل این خودرو قابلیت حمل ۳۵ هزار پوند بار را دارد.)

نصب ۱۵ دوربین و نشان دادن اطراف به راننده برای حمل بار کمک زیادی می‌کند. همچنین اپلیکیشن myChevrolet آپدیت شده و با اندروید و آی او اس نیز کار می‌کند.

قیمت(Price) این خودرو هنوز اعلام‌نشده است.












نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار