کد خبر: ۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 16
دبیرانجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: در جراحی پلاستیک لیفت ابرو با هزینه های میلیونی یکی از عمل های زیبایی پر متقاضی است حال آن که در اکثر مواقع تمایل به انجام آن غیر منطقی است.

دکتر سیدجواد امیری زاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: درخانم های جوان شکل ابرو از موقعیت خوبی برخوردار است و عدم توازن میان چشم و ابرو میان آنها خیلی کم دیده می شود.

وی تأکید کرد: از این رو به خانم های جوان توصیه می کنیم که بی جا دست به چنین کاری نزنند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک،زیبایی و ترمیمی گفت: حال با افزایش سن معمولأ از دهه سوم و چهارم به بعد زندگیT ابروهای برخی از خانم ها دچار تغییر شکل ظاهری و افتادگی می شود که ترجیح برانجام لیفت ابرو است.

وی با بیان این که تقاضای این عمل زیبایی معمولأ غیرمنطقی است در خصوص هزینه آن بیان کرد: هزینه بر حسب نوع کار متفاوت است اما در نهایت برای بیمار 5 تا 6 میلیون تومان تمام می شود.

امیری زاد درباره تکنیک های لیفت ابرو به خبرنگار شفا آنلاین گفت: یکی ازروش ها این است" از طریق برش هایی که در ناحیه گیج گاهی ایجاد می شود و با آزاد و بلند کردن زیر پوست، ابرو بالا کشیده می شود".

به گفته وی همچنین می توان از زیر لایه های عمقی تر پوست برای انجام لیفت ابرو اقدام کرد.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ادامه داد: حال با استفاده از آندوسکوپی و ایجاد برش های کوچکتر لیفت ابرو انجام می شود، البته این تکنولوژی نسبت به تکنیک های قبلی بهتر است.

وی در پاسخ به این که میزان ماندگاری لیفت ابرو چه مدت است اظهار داشت: این امر به نوع تکنیک بستگی دارد، معمولأ از طریق زیر پوست طی یک سال بر می گردد حال آن که زیر لایه های عمیق تر پوست امکان دارد تا چند سال باقی بماند.

امیری زاد انتخاب تکنیک های مذکور را ناشی از مهارت جراح،بسته به متد و شرایط بیمار دانست و گفت: در عین حال باید دانست انتخاب تکنیک برای انجام این عمل زیبایی سلیقه ای نیست و به عوامل مذکور بستگی دارد.

وی هشدار داد: در صورت انجام لیفت ابرو توسط افراد غیر متخصص و روش های نا مناسب ،فرد دچار جوشگاه های بد،آسیب عصبی می شود. ضمن این که درصد ناچیزی احتمال ابتلا به عفونت و قرینه نبودن ابروها وجود دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: