کد خبر: ۲۲۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 07
بنابر اعلام یک موسسه خیریه در بریتانیا، بیش از ۵۰ هزار نفر از سالمندان این کشور به دلیل عدم دسترسی به خدمات درمانی جان باخته اند
شفاآنلاین>سلامت> بیش از ۵۰ هزار نفر از سالمندان انگلیس به دلیل عدم دسترسی به خدمات درمانی یا صرف مدت زمان طولانی برای دریافت این خدمات جان خود را از دست داده اند.

به گزارش  شفاآنلاین، بنابر اعلام یک موسسه خیریه در بریتانیا، بیش از ۵۰ هزار نفر از سالمندان این کشور به دلیل عدم دسترسی به خدمات درمانی جان باخته اند.

بنابر اعلام این موسسه، بسیاری از مردم انگلستان برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان ها دچار مشکل(Problem) بوده و باید مدت زمان زیادی در انتظار درمان باشند.

با وجود گذشت ۷۰۰ روز از وعده دولت انگلیس برای تدوین سیاست های بهبود خدمات بهداشتی و درمانی، هنوز این سیاست ها اعمال نشده و موجب مرگ بیش از ۵۰ هزار نفر شده است.

برخی از نمایندگان بریتانیا نیز نسبت به عدم توانایی دولت برای ارائه خدمات درمانی به مردم تذکر داده و درخصوص بروز بحران درمان(cure) کودکان و افراد آسیب پذیر هشدار داده اند.

کارولین آبراهامز مسئول یکی از موسسات خیریه انگلیس می گوید: متاسفانه دسترسی به خدمات درمانی در کشور برای بسیاری از افراد مشکل است. جای تاسف است که تعداد زیادی از سالمندان کشور در انتظار برای اقدامات درمانی، جان خود را از دست می دهند.

بنابراعلام مقامات بریتانیا، دولت به دلیل کاهش بودجه های درمانی موجب ایجاد بحرانی برای ارائه خدمات بهداشت و درمان به شهروندان شده است.

مقامات محلی نیز در هشدار به دولت انگلیس اعلام کرده اند، درصورتی که دولت بریتانیا نسبت به افزایش بودجه این حوزه اقدام نکند، به زودی شاهد بروز بحرانی خطرناک برای درمان کودکان و بزرگسالان بوده و بسیاری از شورای های کشور نیز ورشکست خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: