کد خبر: ۲۲۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 06
دکتر سعید نمکی در نامه ای ضمن تقدیر از پیام تبریک دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر سابق بهداشت، بر تداوم طرح تحول سلامت تاکید ورزیده و ادامه حیات این طرح را مرهون پرداختن به موزون سازی و منطقی کردن جنبه های اقتصادی آن برشمرد
شفاآنلاین>سلامت> دکتر سعید نمکی در نامه ای ضمن تقدیر از پیام تبریک دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر سابق بهداشت(Health)، بر تداوم طرح تحول سلامت تاکید ورزیده و ادامه حیات این طرح را مرهون پرداختن به موزون سازی و منطقی کردن جنبه های اقتصادی آن برشمرد.

به گزارش شفاآنلاین، متن کامل این نامه به شرح زیر است؛

برادر ارجمند

جناب آقای دکتر سیدحسن هاشمی

نامه محبت آمیز حضرتعالی پس از اخذ رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی واصل شد. ضمن سپاسگزاری از توصیه جنابعالی بر استمرار طرح تحول نظام سلامت، همان گونه که مستحضرید اینجانب در سال های اخیر نیز در تامین منابع برای برپا ماندن طرح تحول نظام سلامت به عنوان رویکردی مناسب در دولت تدبیر و امید که با زحمات شبانه روزی جنابعالی و همکاران ارجمندتان به پیشرفت دریغ نورزیدم و پس از این نیز با اعتقاد راسخ به این  خدمت رسانی سودمند کمک خواهم کرد.

بدیهی است علاوه بر تلاش بی وقفه، ادامه حیات طرح تحول نظام سلامت مرهون پرداختن به موزون سازی و منطقی نمودن جنبه های اقتصادی آن با تاکید بیشتر بر بسته های مهم همچون کاهش پرداخت از جیب بیماران(patients)، تامین مایحتاج بیماران خاص و صعب العلاج و داروها و تجهیزات پزشکی اساسی و همچنین ترغیب ماندگاری گروه پزشکی در نقاط محروم است.

از سوی دیگر پرداختن سریع تر به تکالیف بر جای مانده همچون پرونده الکترونیک سلامت و دیگر زیرساخت های مصرح در قوانین بالادستی از برنامه هایی است که اینجانب خواهم کوشید با استقرار آنها ریل گذاری مناسب تری جهت حرکت بی وقفه قطار طرح تحول صورت پذیرد. بی تردید زحمات سال های گذشته حضرتعالی در خدمت به مردم شریف کشورمان همواره در ذهن همگان خواهد ماند و امیدوارم بتوانیم از راهنمایی و مساعدت برادرانه و عالمانه جنابعالی در اداره امور این مجموعه همواره بهره مند شویم.

عزت و سربلندی تان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: