کد خبر: ۲۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 14
شفا آنلاین-بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی کشور در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث» که 25 تا 28 اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، گردهم می آیند.
به گزارش شفا آنلاین، رییس ستاد برگزاری نمایشگاه هفدهم ایران هلث گفت: در این نمایشگاه که دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در منطقه پس از نمایشگاه «عرب هلث» است، واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات فوق به رقابت خواهند پرداخت.

«قاسم آب خضر» ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه، علاوه بر ارایه آخرین دستاوردها به عنوان یک نمایشگاه بین المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، ارتقای توانمندی های خارجی و تولیدات داخلی از طریق عرضه محصولات مختلف در این حوزه است.

وی ابراز امیداواری کرد، برپایی این نمایشگاه که با حضور بخش صنعت، دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان وغیره برگزار می شود، بتواند گامی در جهت خودکفایی هرچه بیشتر تولیدات داخلی بردارد.

آب خضر با اشاره به افزایش حداقل 25 درصدی شرکت کنندگان در نمایشگاه هفدهم ایران هلث افزود: در این نمایشگاه در دو حوزه سلامت الکترونیک(ای هلث) و «توریسم درمانی» برای اولین بار شرکت هایی حضور خواهند داشت.

رییس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی گفت: در نمایشگاه هفدهم ایران هلث، کالاهای جدیدی در عرصه صنعت پزشکی عرضه می شود. همچنین جشنواره فناوری سلامت که در نمایشگاه شانزدهم به عنوان یک حرکت آغاز شد در نمایشگاه سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی همچنین از برپایی برنامه های جانبی که به صورت همایش ها، کنفرانس ها و جلسات مختلف در حوزه های گوناگون در حاشیه این نمایشگاه، برگزار می شود، خبر داد.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه هفدهم ایران هلث یادآور شد: قرار است، دو کنفرانس در زمینه های مهندسی پزشکی و سلامت الکترونیک و توانبخشی همزمان با برپایی این نمایشگاه برگزار شود.

وی از تقدیر از برترین های هر حوزه شامل تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه ایران هلث به عنوان اقدام جدید دیگری نام برد که امسال قرار است، برای اولین بار با حضور هیات های داوری اجرا شود.

آب خضر افزود: هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با همکاری انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن صنفی مهندسی پزشکی و انجمن متخصصین مهندسی پزشکی و همچنین با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی و نیز اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی برپا می شود.

وی از تمام تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی و نیز مصرف کنندگان این حوزه شامل مسوولان مراکز درمانی، پزشکان، پرستاران، دانشگاهیان بویژه دانشگاه های صنعتی و پزشکی( صنایع مهندسی پزشکی) و بطور کلی تمامی دست اندرکاران حوزه درمان خواست تا با حضور در این نمایشگاه در جهت هر چه پر بار تر شدن آن مشارکت کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: