کد خبر: ۲۲۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 22
سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، درگذشت دکتر افسانه رجبی که روز گذشته در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، تسلیت گفت
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، درگذشت دکتر افسانه رجبی که روز گذشته در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، تسلیت گفت.

به گزارش شفاآنلاین، در متن پیام تسلیت دکتر سعید نمکی آمده است:

«إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

در حین بازدید گوشه ای از تلاش سبز سپیدپوشان جوان در اجرای طرح پزشکی(medical) خانواده و نظام ارجاع در استان مازندران، خبر درگذشت یکی از سرمایه های جوان نظام سلامت همزمان با ایام عزای گل یاس در کویر ناسپاس، موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب و همکارانم شد.

خانم دکتر افسانه رجبی - طاب رمسها- در عنفوان جوانی در جوار رحمت ابدی حضرت حق آرمید و سانحه رانندگی دیگری، مردم یکی از مناطق محروم کشور را از خدمات این طبیب جوان محروم کرد، شاید این حادثه و حوادث مشابه آن هشداری باشد بر لزوم توجه و تمرکز ویژه سیاستگذاران و مسولیت اجتماعی همگان در پیشگیری(prevention) از این سوانح و خسارات غیرقابل جبران.

اینجانب این ضایعه اسفبار را به جامعه پزشکان بویژه پزشکان جوان این مرز و بوم و خانواده داغدار آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق برایش، غفران و رحمت واسعه الهی خواهانم.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: