کد خبر: ۲۲۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۷ - 2019January 18
از تمام زحمات آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تشکر می کنیم که زحمات خیلی زیادی کشید. طرح تحول سلامت، طرح بزرگی بود که با همت ایشان و دولت به نتایج خوبی رسید
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول سلامت، گفت: بالاخره در هر طرح بزرگی برخی اشکالات وجود دارد و مطمئنا به تناسب بزرگ بودن این طرح، اشکالات هم به همان نسبت بزرگ است.اما مجلس و دولت وظیفه دارد که این اشکالات را پیگیری و برطرف کند.

به گزارش شفاآنلاین، همایون یوسفی درخصوص اشکالات طرح تحول سلامت، گفت: از تمام زحمات آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تشکر می کنیم که زحمات خیلی زیادی کشید. طرح تحول سلامت(Health)، طرح بزرگی بود که با همت ایشان و دولت به نتایج خوبی رسید.

نماینده مردم شهر اهواز افزود: بالاخره در هر طرح بزرگی برخی اشکالات وجود دارد و مطمئنا به تناسب بزرگ بودن این طرح، اشکالات هم به همان نسبت بزرگ است.اما مجلس و دولت وظیفه دارد که این اشکالات را پیگیری و برطرف کند. مطمئنا مسیری را که دکتر قاضی زاده شروع کرده بود، مسیر خیلی خوبی بود و در ادامه هم امیدوار هستیم آقای دکتر نمکی ان شالله این مسیر را ادامه دهند.

یوسفی تصریح کرد: مجلس هم آماده است که اگر اشکالاتی وجود دارد در کمیسیون تلفیق و صحن علنی کمک کنند تا این مشکلات حل شود.

وی تصریح کرد: اینکه تا امروز طرح تحول سلامت به سمت درمان بوده، از ضروریات و نیازهای کشور بوده است، اما ما باید به سمت درمان(cure) و  بهداشت آن را پیش ببریم.طبنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: