کد خبر: ۲۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۷ - 2019January 17
پلوسی امروز در در نامه‌ای از دونالد ترامپ خواست به دلیل تعطیلی دولت سخنرانی سالانه‌اش در برابر کنگره را به تعویق بیاندازد و یا آن را به صورت کتبی تحویل کنگره دهد. او «نگرانی‌های امنیتی» در پی تعطیلی دولت فدرال آمریکا را دلیل این درخواست اعلام کرد
شفاآنلاین>اجتماعی>رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از لغو سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور این کشور در کنگره خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، ستنی هویر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) از لغو سخنرانی سالانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در برابر اعضای کنگره خبر داد.

هویر نامه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را دلیل لغو این سخنرانی<Lecture> عنوان کرد.

پلوسی امروز در در نامه‌ای از دونالد ترامپ خواست به دلیل تعطیلی دولت سخنرانی سالانه‌اش در برابر کنگره را به تعویق بیاندازد و یا آن را به صورت کتبی تحویل کنگره دهد. او «نگرانی‌های امنیتی» در پی تعطیلی دولت فدرال آمریکا را دلیل این درخواست اعلام کرد.

ترامپ قرار بود بیست و نهم ژانویه سال جاری میلادی (۲۰۱۹) در برابر اعضای کنگره سخنرانی سالانه‌اش را انجام دهد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه خود نوشت: «هم سرویس امنیت آمریکا و هم وزارت امنیت داخلی ۲۶ روز است که حقوق نگرفته‌اند. متاسفانه، با توجه به نگرانی‌های امنیتی، پیشنهاد می‌کنم با همکاری یکدیگر تاریخ مناسب دیگری را برای این سخنرانی تعیین کنیم؛ مگر آنکه دولت این هفته بازگشایی شود. این تاریخ می‌تواند پس از بازگشایی دولت باشد و یا آنکه شما (ترامپ) سخنرانی خود را به صورت کتبی در تاریخ ۲۹ ژانویه تحویل کنگره دهید».

دولت فدرال آمریکا حدود یک ماه است که به دلیل اختلاف میان ترامپ و اعضای دموکرات کنگره بر سر بودجه ۵ میلیارد دلاری که رئیس‌جمهور آمریکا برای تأمین هزینه ساخت دیوار مرزی با مکزیک درخواست کرده، تعطیل است. دموکرات‌ها حاضر نیستند چنین بودجه‌ای را تصویب کنند. بیزنس اینسایدر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: