کد خبر: ۲۲۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019January 15
برای برطرف کردن این انگل‌ها و تخم‌های آن‌ها در ابتدا با گیاهانی (به صورت دمنوش یا جوشانده) همچون میخک، گردو و برنجاسف کوهی شروع کنید.به گزارش برنا این گیاهان در برطرف کردن انگل‌ها و تخم آن‌ها بسیار موثر است

شفا آنلاین>سلامت>مطالعات نشان داده است که نوشیدن سه نوع دمنوش گیاهی با شکم خالی، انگل‌های بدن و تخم‌های آن‌ها را از بین می‌برد.

به گزارش شفا آنلاین:بسیاری از افراد ازعلایم شایع انگل همچون گرفتگی عضلات، نفخ، یبوست و اسهال رنج می‌برند.این در حالی است که  این انگل‌ها بسیاری اوقات با علم پزشکی قابل تشخیص نیستند و به همین دلیل پزشکان برای برطرف کردن آن‌ها، معمولا داروهای مختلفی را تجویز می‌کنند اما این داروها تنها علایم را از بین می‌برند و خود انگل را از بین نمی‌برد و همچنان انگل در بدن می‌ماند.در این مطلب به سه نوع چای گیاهی اشاره می‌کنیم که اگر روزانه به طور منظم و با شکم خالی نوشیده شود، می‌تواند انگل‌ها و تخم‌های آن‌ها را نابود کند.

برای برطرف کردن این انگل‌ها و تخم‌های آن‌ها در ابتدا با گیاهانی (به صورت دمنوش یا جوشانده)  همچون میخک، گردو و برنجاسف کوهی شروع کنید. این گیاهان در برطرف کردن انگل‌ها و تخم آن‌ها بسیار موثر است. می‌توانید این گیاهان را روزانه با چای خود بنوشید و برای خوش ‌طعم کردن، مقداری عسل به آن اضافه کنید.


 عسل نیز مانند کدو تنبل و دانه‌های پاپایا خاصیت ضد انگلی بسیار موثری دارد. سیلیس‌های زمینی نیز گیاه دیگری است که با قطعه قطعه کردن آن و خوردنش انگل‌ها از بین می‌روند.با مشورت پزشک ، اگر این روش‌ها برای شما موثر نبود، می‌توانید از روش گرسنه نگه داشتن انگل‌ها استفاده کنید به این صورت که با غذا نخوردن و روزه گرفتن انگل‌ها را گرسنه نگه دارید.    
 
در واقع شما باید روده بزرگ خود را سم‌زدایی کنید زیرا روده بزرگ پلاک‌هایی ایجاد می‌کند که انگل‌ها از طریق آن‌ها تغذیه می‌کنند. برای گرسنه نگه داشتن انگل‌ها می‌توانید به مدت دو هفته رژیم  آب میوه بگیرید. بعد از دو هفته انگل‌ها از طریق مدفوع دفع می‌شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: