کد خبر: ۲۱۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 2019January 09
طرح تحول نظام سلامت، مطمئنا به سرعت و قدرت ادامه خواهد یافت و قطار طرح تحول را در هیچ ایستگاهی متوقف نخواهیم کرد، بلکه آن را در طول حرکت تعمیر می‌کنیم
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست وزارت بهداشت گفت: بسته‌های حمایتی طرح تحول نظام سلامت که شامل حمایت از بیماران صعب‌العلاج و بیماران خاص بویژه در زمینه دارو، کاهش هزینه‌های کمرشکن در خدمات بستری و ماندگاری پزشک در نقاط محروم است، قطعا تامین خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین،  دکتر سعید نمکی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا دارویی از طرح پوشش بیمه‌ای خارج شده یا خیر، اظهار کرد: هیچ داروی اساسی به‌ هیچ قیمت از پوشش بیمه‌ای خارج نشده و این یک شایعه است؛ اگر کسی نیز موردی دارد حتما به دفتر من منعکس کند. ما داروهای بیماران خاص<Special patients>، صعب‌العلاج و داروهای اساسی را تحت پوشش قرار داده‌ایم و از این جهت هیچ مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت، مطمئنا به سرعت و قدرت ادامه خواهد یافت و قطار طرح تحول را در هیچ ایستگاهی متوقف نخواهیم کرد، بلکه آن را در طول حرکت تعمیر می‌کنیم.

نمکی ادامه داد: بسته‌های حمایتی طرح تحول نظام سلامت که شامل حمایت از بیماران صعب‌العلاج و بیماران خاص به‌خصوص در زمینه دارویی، کاهش هزینه‌های کمرشکن از دوش مردم در خدمات بستری و ماندگاری پزشک در نقاط محروم<Deprived> است، قطعا تامین خواهد شد. در سال آینده هم نسبت به سال قبلی، تامین هزینه قابل‌توجهی حداقل در طرح تحول نظام سلامت خواهیم داشت و این افزایش بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: