کد خبر: ۲۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - 2019January 04
هزینه‌های بیماران مبتلا به سرطان از شیمی ‌درمانی و رادیوتراپی تا دیگر خدمات پزشکی برای اقشار مختلف جامعه کمرشکن شده است و قرار بود این هزینه‌ها رایگان شود آنگونه که باید محقق نشده است
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفته است که استفاده از پوشش خدمات تکمیلی بیمه‌ای برای بیماران خاص و سرطانی راهکاری مناسب برای کاهش هزینه‌های درمانی بیماران خاص وسرطانی است و در این زمینه رایزنی‌هایی با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه انجام شده است.

به گزارش شفاآنلاین، سیده فاطمه ذوالقدر گفت: در طرح تحول سلامت تلاش بر این بود که بیماران غمی جز درد بیماری نداشته باشند اما افزایش هزینه‌های درمان، دارو و فشارهای اقتصادی در ماه‌های اخیر، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم بیماران خاص به خصوص بیماران سرطانی را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه‌های بیماران مبتلا به سرطان از شیمی ‌درمانی و رادیوتراپی تا دیگر خدمات پزشکی برای اقشار مختلف جامعه کمرشکن شده است و قرار بود این هزینه‌ها رایگان شود آنگونه که باید محقق نشده است.

براین اساس طبق رایزنی‌‌ها قرار شد تا در بودجه سال 98 افزایش سهم اعتبارات برای این بیماران را انجام شود و بیماران خاص<Special patients> بتوانند از پوشش حداکثری بیمه‌های تکمیلی استفاده کنند.پانا


مطالب مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: