کد خبر: ۲۱۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۷ - 2019January 03
هزینه‌های درمانی بیماران خاص با توجه به شرایط فعلی کشور افزایش پیدا کرده است و این افراد برای تأمین داروی مورد نیاز خود باید متحمل هزینه‌های زیادی شوند
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیئت مدیره بیماران کلیوی گفت: با افزایش هزینه‌ها، پرداختی از جیب بیماران و بیمه‌ها بیشتر شده و سرسام آور است.

به گزارش شفا آنلاین، داریوش آرمان با بیان این خبر اظهار کرد: هزینه‌های درمانی وزندگی بیماران خاص با توجه به شرایط فعلی کشور افزایش پیدا کرده است و این افراد برای تأمین داروی مورد نیاز خود باید متحمل هزینه‌های زیادی شوند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های وزارت بهداشت(Ministry of Health) اگر بودجه درمانی بیماران خاص برای سال آینده کاهش پیدا کند طبیعتا مشکلات این افراد برای درمان دو چندان می‌شود و باید هزینه‌های گزافی را برای خرید دارو و دیگر خدمات بهداشتی درمانی بپردازند.

انتظار داریم بودجه مناسبی به بیماران خاص اختصاص یابد
عضو هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران تأکید کرد: با افزایش هزینه‌ها، پرداخت از جیب بیماران و بیمه‌ها افزایش پیدا کرده و سرسام آور است و انتظار این است که بودجه مناسبی برای بیماران خاص مد نظر قرار گرفته شود تا آن‌ها دغدغه‌ای به غیر از درمان بیماری‌شان نداشته باشند.

آرمان با اشاره به اینکه روند درمانی  برخی از بیماران خاص دائمی است و به همین دلیل هزینه‌ها بیشتر می‌شود، ادامه داد: وزیر بهداشت از امسال قول خرید سه هزار دستگاه دیالیز طی سه سال آینده را به ما داده است و با این بودجه در نظر گرفته شده طبیعتا خرید دستگاه‌های جدید با مشکل روبه‌رو می‌شود.

وی افزود: امیدوارم با تعامل مجلس، مشکلات بودجه بیماران خاص برطرف شود زیرا این افراد نباید دغدغه‌ای به جز درمان بیماری خود داشته باشند.

عضو هیئت مدیره بیماران کلیوی ایران گفت: خانواده‌های بیماران خاص دچار دغدغه‌های مختلفی هستند و ما نباید اجازه دهیم مسائل مالی باعث افزایش نگرانی‌های آنها برای اعضای خانواده‌هایشان شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
پدر من دیالیزی کارمند بازنشسته که در طول خدمت دایم الرنج ومدت 4 سال ریالی میشود تخلف علنی همراه با سند مدرک که مدیران رده بالا خیلی عادی انجام میدهند برای ترخیص بیمار
گرفتارم قسط بندی کن تخفیف یعنی مورد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: