کد خبر: ۲۱۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۷ - 2019January 03
شفاآنلاین: رئیس جمهور روز پنجشنبه با قدردانی از خدمات خالصانه و تلاش های صادقانه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی دولت های یازدهم و دوازدهم؛ بویژه در اجرا و پیشبرد طرح تحول سلامت، استعفای وی را پذیرفت و سرپرست جدیدی را برای این وزارتخانه منصوب کرد
شفاآنلاین>سلامت>با حکم رئیس جمهور و ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه دکتر قاضی زاده هاشمی؛ دکتر سعید نمکی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور روز پنجشنبه با قدردانی از خدمات خالصانه و تلاش های صادقانه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی دولت های یازدهم و دوازدهم؛ بویژه در اجرا و پیشبرد طرح تحول سلامت<Health>، استعفای وی را پذیرفت و سرپرست جدیدی را برای این وزارتخانه منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در حکمی درمان و آموزش پزشکی ، دکتر "سعید نمکی" را به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه<Ministry> منصوب کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروزبرومند
|
United States
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
پاینده ایران
بادروددرست آن آنست که در این دوران سرور دکتر سعید نمکی شایسته ترین گزینش برای وزارت بوده و درست تر آنکه مادرنگ کنیم و ببینیم همکاران ایشان از کدام رده برگزیده می شوند؟داماد ..... پسر یا دختر....؟.فرزند برادر و خواهروابسته ..... اگر برپایه شایستگی باشد من هرکسی را خوش آمد میگویم امید که بر پایه وابستگی نباشد و با بردباری درنگ کنیم و درباره هر کار ایشان جداگانه داوری کنیم یا خرده گرفته و راهی سازنده دیگر را پیشنهاد کنیم. به هر روی اگر به تندرستی مردم علاقمند باشیم با آرامش به ایشان امکان میدهیم که سامان بیشتری به وزارت بهداری داده از دشواری ها بکاهندایدون باد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: