کد خبر: ۲۱۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 2019January 02
اجرای زنده موسیقی، سخنرانی نماینده دانشجویان، تقدیر از دانشجویان برتر فارغ التحصیل و اهدای تندیس دانش آموختگی از دیگر برنامه های این جشن بود.

شفاآنلاین>سلامت>روزچهارشنبه دوازدهم دی 97 مراسم جشن دانش آموختگی 75 نفر از دانشجویان رشته فوریت های پزشکی دانشکده پیراپزشکی مستقر در سرخه با حضور دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر مشیری  معاون اجتماعی، مسئولین، اساتید، کارکنان، دانشجویان و والدین دانش‌آموختگان دانشکده پیراپزشکی در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین،در ابتدا دکتر ثامنی رئیس دانشکده پیراپزشکی مستقر در سرخه ضمن بیان خیرمقدم، برای دانش آموختگان رشته فوریت های پزشکی این دانشکده در تمام مراحل زندگی و علمی آرزوی موفقیت نمود.

دکتر دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جمع دانش آموختگان دانشکده پیراپزشکی بیان داشت: دانشجویان قشر پویا و فعالی هستند که جهت رسیدن به  اهداف متعالی باید تلاش مستمر و جدی داشته باشند و شما عزیزان آینده سازان و منشاء خیر و برکت برای این سرزمین پهناور و عزیز هستید. قدر دوران جوانی خود را بدانید و از آن برای خدمت به مردم شریف این سرزمین بهره ببرید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دانش آموختگان را به صیانت از مقام علمی دانشگاه محل تحصیل، به عنوان ضامن اعتبار مدرک تحصیلی و دانش تخصصی آنان فراخواند و گفت: آنچه برای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مهم است، حفظ ارتباط مداوم با دانش آموختگان خود در رشته های مربوطه است تا بدین وسیله نقاط قوت و ضعف خود را تحلیل نموده و بتواند با بهره گیری از آن ها در جهت ارتقاء علمی گام های موثر بردارد.

دکتر دانایی در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی دانش آموختگان و موفقیت آنان در تمام مراحل زندگی و علمی،  از مسئولین، اساتید و کلیه کارکنان دانشکده پیراپزشکی که برای برگزاری این مراسم تلاش نمودند تشکر کرد.

در ادامه، سوگند نامه دانشجویان توسط دکتر طاهریان از اساتید پیشکسوت و عضو هیات عملی دانشکده پزشکی قرائت شد.

گفتنی است: اجرای زنده موسیقی، سخنرانی نماینده دانشجویان، تقدیر از دانشجویان برتر فارغ التحصیل و اهدای تندیس دانش آموختگی از دیگر برنامه های این جشن بود.

برچسب ها: سلامت ، سمنان ، دانشگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: