کد خبر: ۲۱۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 2019January 02
استعفای قاضی زاده هاشمی که از وزرای خوب دولت است و روحانی همیشه از او به عنوان یکی از افتخارات دولت خود یاد می‌کرد و مدعی بود بحث اول دولتش، سلامت جامعه است، در شرایط فعلی و اوضاع کشور نه به صلاح ملت است، نه دولت و نه مجلس.
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها خواستار حکمیت مناسب رییس جمهور در موضوع مشکلات بین وزارت بهداشت با سازمان برنامه شد.

به گزارش شفا آنلاین، حسین مقصودی با اشاره به استعفای سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: استعفای قاضی زاده هاشمی که از وزرای خوب دولت است و روحانی همیشه از او به عنوان یکی از افتخارات دولت خود یاد می‌کرد و مدعی بود بحث اول دولتش، سلامت جامعه است، در شرایط فعلی و اوضاع کشور نه به صلاح ملت است، نه دولت و نه مجلس.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی افزود: در این اوضاع تحریم، از دست دادن فرد کاربلد و متخصصی همچون هاشمی از یک طرف کشور را دچار چالش خواهد کرد و از سوی دیگر از دست دادن اعتمادی که بیمارستان‌ها، پزشکان، مردم و مجلس به وزیر بهداشت پیدا کردند، صددرصد روند کار را با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همانطور که شعار دولت بود، اکنون نیز باید مشکلات حوزه سلامت را حل کند و توجه به این حوزه را در دستور کارش قراردهد.

بحث سلامت تنها افتخار دولت روحانی بود
مقصودی ادامه داد: کشتی دولت روحانی در بحث سیاست خارجه، اقتصاد و کشاورزی به گل نشسته و تنها افتخار او در بحث سلامت بود که اگر این هم به گل بنشیند، روحانی چه افتخاری برای دولت خود دارد که در تاریخ ایران ثبت کند.

وی با اشاره به مشکلات وزارت بهداشت با سازمان برنامه و بودجه، خواستار حکمیت خوب روحانی در این موضوع و حل و فصل مسائل شد و افزود: شاید روحانی و نزدیکان او بگویند دیگر به رأی مردم نیازی نیست و چند صباح دیگر این دوره مدیریتی تمام می‌شود؛ ولی باید اعتماد مردم را جلب کرد.

روحانی نوع عملکرد نوبخت را در هیئت دولت بررسی کند
عضو کمیسیون و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طیب‌نیا و کرباسیان هم به دلیل اختلاف نظر با نوبخت از کار کنار گذاشته شدند، به اختلاف نظر نوبخت و قاضی‌زاده هاشمی اشاره کرد و گفت: وقتی همه با نوبخت مشکل دارند شاید مشکل از نوبخت باشد، لذا بهتر است روحانی نوع عملکرد وی را در هیئت دولت بررسی کند زیرا نباید کشور را فداری یک نفر کنیم.

مقصودی توضیح داد: من در بسیاری از مسائل منتقد دولت بودیم ولی به همراه دیگر نمایندگان در بحث سلامت از دولت و عملکرد وزیر دفاع می‌کردیم؛ اکنون نیز به عنوان کسی که مدافع قشر مستضعف هستیم معتقدیم قاضی‌زاده باید به دولت برگردد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از روحانی خواست با نگاه متعادل و بینابینی مشکلات را حل کند و در شرایط کنونی کمبود بودجه، کاهش سهم اعتبارات دستگاه‌‍‌ها به‌گونه‌ای معقولانه باشد تا وزرا دچار چالش نشوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: